Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på Tinder som vi begge har sett hverandre før i jobbsammenheng 1-2 år siden, og møtte han for en koselig date etter noen uker på snapchat. Ble veldig mye snakk de første ukene og på daten var vi sammen i mane mange timer med mat, snakking, kos og til slutt ligging. Fikk melding dagen etter og vi holdt kontakten før vi møttes på en ny date og et glass vin og pratet (ikke noe mer enn det). Han spanderte og kom kjørendes et stykke fra bygda jeg bor for å møte meg. Det var hans forslag om å møtes ute og ikke noe hinting på ligging, bare møtes og snakke. Vi snakket en del på telefon og siste samtale var veldig fin med mange fine ord. Jeg har ikke pushet noe på men det siste jeg sa var at jeg gledet meg til å se han igjen.

Så ble jeg plutselig  ghostet og han har ikke svart på meldingene mine. Jeg vet at han har mye med jobben og ikke så lenge siden han kom ut av et brudd som innebærer fordeling av et fellesbarn samt at han nettopp har kjøpt seg leilighet etter salg av felles hus. 

Ghosting i seg selv synes jeg er veldig vondt for jeg oppfattet at vi hadde det fint sammen. Det jeg lurer og tenker på er om det i det hele tatt er en mulighet for at han kan kontakte meg igjen når ting har roet seg? 

Eller om (spør menn) er innafor å ta kontakt med han igjen etter en tid for en kaffe eller noe. Jeg har ikke tatt kontakt med han etter at han ikke svarte på siste melding så jeg oppfatter meg ikke som at jeg har vært masete med å vite hvorfor, men dette var en veldig fin fyr som jeg ønsker og tenker at hadde jeg møtt under andre omstendigheter kunne det gått.

Noen råd her? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Mitt råd er: gå videre.

Han har valgt å ikke svare, da blir meldinger fra deg tigging. Er man interessert i noen klarer de fleste å sende en melding om at de har det travelt akkurat nå, men at de kommer tilbake.

Se på deg selv: du er interessert og klør etter å ta kontakt. Hva sier det om han at han ikke gjør det?

Ja, det er ufint å bare fordufte, men sånn er det noen ganger. Du må bare bestemme deg for at dette er over og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann er interessert så viser han det, uavhengig av hva som skjer i livet hans. Her er det ingenting å hente, han er ikke interessert. Ikke bli patetisk og jag etter en som ikke er interessert.

Anonymkode: cd992...ec4

• Liker 2
Skrevet

Gå videre, du er verdt mer enn å tigge om oppmerksomhet fra en som allerede har stemplet deg som uinteressant.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Skytten10 skrev (9 minutter siden):

Så ble jeg plutselig  ghostet og han har ikke svart på meldingene mine. Jeg vet at han har mye med jobben og ikke så lenge siden han kom ut av et brudd som innebærer fordeling av et fellesbarn samt at han nettopp har kjøpt seg leilighet etter salg av felles hus. 

Men jammen fant han tid til å godsnakke og til og med ligge med deg, ikke verst hva? 

Ikke sitt og vent på at han kontakter deg igjen, hallo! Vis litt selvrespekt, bli forbanna og blokker hele fyren. 

Anonymkode: 84780...40c

• Liker 2
Skrevet

Det beste for deg er å gå videre, det er så slemt av han å avslutte på denne måten og du har det bedre uten han i livet ditt. Skjønner at det er vanskelig akkurat nå, men en mann som takler dette med å ghoste er ikke en mann du vil ha i livet ditt. Lykke til videre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ghosting er et rødt flagg, på nettdating ( Tinder ) kryr det av cluster B personligheter. 

Les deg opp på narsissisme og psykopati, ta deg en pause fra dating og fokuser på egenverdi, selvbilde og selvtillitt, egne personlige grenser og hvorfor du i det hele tatt er villig til å ta kontakt med en som ghoster.

🔺

Anonymkode: 98689...c5f

• Liker 4
Skrevet

Om han droppet mer kontakt etter sex - som i tillegg ble initiert i form av Tinderprofil er det helt åpenbart at han kun er ute etter sex. 

Dette hadde jeg latt passere. 

Han svarer ikke på meldingene dine (jeg går utfra det er gått mer enn et par døgn), og er da selvsagt ikke interessert i kaffe. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle råd<3... Ja tenkte på det med liggingen, men han var veldig på å møtes igjen og da foreslo å spise noe sammen ute så tenkte da at han ville genuint møte meg igjen 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Skytten10 skrev (1 time siden):

Møtte en fyr på Tinder som vi begge har sett hverandre før i jobbsammenheng 1-2 år siden, og møtte han for en koselig date etter noen uker på snapchat. Ble veldig mye snakk de første ukene og på daten var vi sammen i mane mange timer med mat, snakking, kos og til slutt ligging. Fikk melding dagen etter og vi holdt kontakten før vi møttes på en ny date og et glass vin og pratet (ikke noe mer enn det). Han spanderte og kom kjørendes et stykke fra bygda jeg bor for å møte meg. Det var hans forslag om å møtes ute og ikke noe hinting på ligging, bare møtes og snakke. Vi snakket en del på telefon og siste samtale var veldig fin med mange fine ord. Jeg har ikke pushet noe på men det siste jeg sa var at jeg gledet meg til å se han igjen.

Ghosting i seg selv synes jeg er veldig vondt for jeg oppfattet at vi hadde det fint sammen. Det jeg lurer og tenker på er om det i det hele tatt er en mulighet for at han kan kontakte meg igjen når ting har roet seg? 

Eller om (spør menn) er innafor å ta kontakt med han igjen etter en tid for en kaffe eller noe. Jeg har ikke tatt kontakt med han etter at han ikke svarte på siste melding så jeg oppfatter meg ikke som at jeg har vært masete med å vite hvorfor, men dette var en veldig fin fyr som jeg ønsker og tenker at hadde jeg møtt under andre omstendigheter kunne det gått.

Noen råd her? 

Ja, ikke ligg med en mann så tidlig. Ghosting betyr at han har tatt et valg, la sædcellene jakte egget - ikke motsatt ;)

Anonymkode: a46f5...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han tar kontakt så er det for å få seg noe. Ingen mann tar sjansen på å miste en dame ved ghosting hvis han er oppriktig interessert. 

Anonymkode: b0e16...efc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...