AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg er snart 7 uker, å i det siste hatt veldig treg mage, drikker masse vann men skal kjøpe sånn som mykner opp avføringen etter påske. Men i dag fikk jeg litt skrekken. Jeg klarte endelig å bæsje, men når jeg skulle tørke så var det rødt på papiret 😣 å det kom fra vagina, ikke endetarm. Har flere opplevd det? Kan trykket rett og slett bare ha sprukket et blodkar? Ble plutselig veldig redd for den lille Anonymkode: 4c89c...4bb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Ring legevakten vis du er usikker:-) Anonymkode: 3bafc...22a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Slimhinnene blør mye lettere under graviditet. Men er du bekymret, så kontakt en lege. Du kan følge med på disse tingene iløpet av dagen: Er det friskt blod? Renner det? Kommer det mer eller avtar det? Gjør det vondt? Mindre blod og mindre vondt, mindre bekymring. Mer av dette listet over gjennom dagen kan være grunn til å få det sjekket ut. Mest sannsynlig er det pga hard mage at dette skjedde, og ingenting farlig. Anonymkode: 7db76...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Mest sannsynlig ikke farlig, og bare skjøre slimhinner. Men sjekk med legen hvis du et usikker. Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite 😊 Jeg hadde noe lignende, men senere i svangerskapet i uke 15. Hos meg var det alvorlig. Men takket være rask legehjelp er jeg fortsatt gravid nå i uke 20 😊 Det skal sies at min tilstand er svært sjelden, jeg hadde bare maks uflaks. Jeg anbefaler forresten movicol pga treg mage. Kjøpes reseptfritt på apotek og har hjulpet meg veldig. Anonymkode: bf7ec...26f 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 Var på toalettet nå. Å det er mer som rosa utflod. Så håper det bare var et sprukket blodkar som gir seg. Har ingen smerter eller noe som føles unormalt. Krysser fingrene for at spiren vår sitter, men blir jo så redd for at noe er galt 😞 kommer meg ikke til gyn eller noe nå, så jeg får se til uka, da har jeg mulighet til å dra på sjekk. Anonymkode: 4c89c...4bb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var på toalettet nå. Å det er mer som rosa utflod. Så håper det bare var et sprukket blodkar som gir seg. Har ingen smerter eller noe som føles unormalt. Krysser fingrene for at spiren vår sitter, men blir jo så redd for at noe er galt 😞 kommer meg ikke til gyn eller noe nå, så jeg får se til uka, da har jeg mulighet til å dra på sjekk. Anonymkode: 4c89c...4bb Rosa er mer positivt enn rødt! Dette går nok bra Anonymkode: 7db76...4d5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Rosa er mer positivt enn rødt! Dette går nok bra Anonymkode: 7db76...4d5 Åh jeg håper det ❤️ Anonymkode: 4c89c...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå