Gå til innhold

Ferietips aktiv ferie Norge, enslig mor med tenåringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har 2 tenåringer som jeg gjerne vil ta med på en ukes ferie i Norge i sommer, et sted hvor det er mulighet for å bo rimelig og ta dagsturer på fjellet / i skogen / langs sjøen, altså noe som er aktivt, men som ikke krever kart og kompass -ferdigheter, må være merkede løyper og overkommelige dagsturer.

Jeg er alene og har ikke veldig god økonomi, men har en egen konto satt av til sommeren 2022, har bil og mulighet for veldig rimelig overnatting i Oslo. 

Egentlig ønsket jeg med Sørlandet, fordi det er så flatt terreng og enkelt å gå tur, og større muliget for fint vær og bading i sjøen, men ser det er ekstremt dyrt å leie hytte der. 

Er veldig glad for tips! 

Anonymkode: 374a2...6ef

Fortsetter under...

AnonymBruker

Evje har fin natur, klatrepark og go-cart. Mine elsket det. Knaben er bare natur og historie med gruver og ting fra krigen. Spesiell historie. Veldig spesielt sted, som å komme tilbake til 60-tallet. Elsker å ha en tur dit på slutten av sommeren, helt stille og man får landa sjelen.

Anonymkode: 6ba8d...fa7

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 9.24):

Jeg har 2 tenåringer som jeg gjerne vil ta med på en ukes ferie i Norge i sommer, et sted hvor det er mulighet for å bo rimelig og ta dagsturer på fjellet / i skogen / langs sjøen, altså noe som er aktivt, men som ikke krever kart og kompass -ferdigheter, må være merkede løyper og overkommelige dagsturer.

Jeg er alene og har ikke veldig god økonomi, men har en egen konto satt av til sommeren 2022, har bil og mulighet for veldig rimelig overnatting i Oslo. 

Egentlig ønsket jeg med Sørlandet, fordi det er så flatt terreng og enkelt å gå tur, og større muliget for fint vær og bading i sjøen, men ser det er ekstremt dyrt å leie hytte der. 

Er veldig glad for tips! 

Anonymkode: 374a2...6ef

Sjekk Airbnb. 

Anonymkode: c80a0...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...