AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Jeg har en homofil venn som sier han har en følelse av at en annen bekjent også er det, en person som er tilsynelatende heterofil og i et forhold med min venninne. Jeg blir nysgjerrig - hva ligger bak i å sense det? Jeg har hørt at man kan ha en "gaydar", en slags intuisjon på noens seksuelle legning, men egentlig aldri funnet ut hva mer som ligger i det? Hva er det man oppfatter? Anonymkode: ac632...21d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Vet ikke om man kan kalle det "gaydar", men det er snakk om å kjenne igjen typiske trekk ved homofile. Det har også å gjøre med hvor bevisste man er på at andre faktisk kan være homofile. Ikke nødvendigvis intuisjon, men bare bruke øynene og se. Når jeg som heterofil registrerer at andre er homofile (både kvinner og menn), er det som regel på grunnlag av en kombinasjon av klesstil, kroppsspråk, interesser og/eller livssituasjon, yrkesvalg kan også være en indikator. Anonymkode: e5d64...a84
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Noen folk er bare veldig flinke til å lese kroppsspråk og tolke blikk osv, men er ikke alltid klar over det. Så det blir til " bare en følelse" eller " gaydar". Anonymkode: 2f1ee...2e6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Skrevet 17. april 2022 Jeg har alltid hatt rett på min «gayradar», uten at jeg vet eller kan forklare hvorfor. Har tenkt at andre har vært det 10 år før de kommer ut av skapet, men ingen andre tenker det. Er bare en følelse jeg får, som med om mennesker er greie personer eller omvendt. Har som regel riktig der også Anonymkode: 2b804...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå