Gå til innhold

det er lov å være sur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sur altså, fordi enkelte mennesker hele tiden bruker det mot deg vist du tilfeldigvis har en dårlig dag. "nei nå er hu sur igjen"! Hva faen har de med om jeg er sur nå og da?? Det er vel en menneskerett å få være sur og ganske så natulig, faktisk like natulig som å være blid. Det er ikke så ofte jeg virkelig er sur, men når jeg er det, skal det gnåles om det til alt og alle av enkelte. ÅÅÅÅh, det irriterer meg, har de virkelig ikke annet å bekymre seg over enn meg som har en dårlig dag?? Nei nå ble det mye klaging her, men det var godt å få det ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel kanskje litt an på åssen man er sur også da.

Hvis man er sur og lar det gå ut over alt og andre rundt en, med mer eller mindre ingen spesiell grunn, uten at man har en dårlig dag, synes jeg omgivelsene har lov å reagere.

Men, er man sur, og bare vil være i fred, syns jeg man skal få lov til det!!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Selvsagt kommer det an på hvordan man er sur, men generelt sett kan vel de som synes det er et problem holde seg unna? Uansett blir man hvertfall ikke i bedre humør av at noen går rundt og maser om det hele tiden.

Skrevet
Det kommer vel kanskje litt an på åssen man er sur også da.

Hvis man er sur og lar det gå ut over alt og andre rundt en, med mer eller mindre ingen spesiell grunn, uten at man har en dårlig dag, synes jeg omgivelsene har lov å reagere.

Men, er man sur, og bare vil være i fred, syns jeg man skal få lov til det!!

Det er jo umulig å ikke la det gå ut over enkelte mennesker, de stikker jo nesa si oppi alt mulig!! "herregud så sur du er da"?

Ja åsså, plager det deg,så stikk!! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...