AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Skrevet 17. april 2022 Vi hadde truffet hverandre fler etsinger i løpet av 2 måneder, både på byen og hos felles venner. Vi ble bare aldri med hverandre hjem for sex. Vi chattet mye og ble godt kjent på den måten. Så avtalte vi å møtes bare han og jeg hjemme hos ham for filmkveld en søndag. Det ble på en måte vår første ‘date’ selv om vi ikke brukte ordet. Det endte med sex. Vil dette si at jeg hadde sex med ham på første date? Anonymkode: a86f8...5e0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Skrevet 17. april 2022 Selvfølgelig. Anonymkode: cc43d...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Skrevet 17. april 2022 Fireflies skrev (1 time siden): Hva er : fler etsinger 🙈 Jøss er det mulig. Skjønner godt du spør! Prøvde bare å skrive ‘i flere settinger’😅🙃 Anonymkode: a86f8...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Skrevet 17. april 2022 Ok , da hadde mannen rett😄 Vi er godt gift på 8’ende året og har to barn. Fortsatt like forelsket og lykkelige sammen❤️ Dermed kan jeg bekrefte at det ER mulig å finne mannen i sitt liv til tross for å hatt sex på første date😉❤️ Anonymkode: a86f8...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Skrevet 17. april 2022 Og jeg kan bekrefte at det ER mulig å vinne i lotto ❤️ Anonymkode: 4e845...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok , da hadde mannen rett😄 Vi er godt gift på 8’ende året og har to barn. Fortsatt like forelsket og lykkelige sammen❤️ Dermed kan jeg bekrefte at det ER mulig å finne mannen i sitt liv til tross for å hatt sex på første date😉❤️ Anonymkode: a86f8...5e0 Samme her, gift i 7 år, skjønner ikke at det skal være noe problem for å være ærlig. Tror ikke egentlig det er et problem heller, i virkeligheten. Kun folk som overtenker og oppkonstruerer «regler» og problemer. Ikke særlig kvinnefrigjørende og ha regler for hva en kan gjøre og når i «tidslinjen» for å bli tatt seriøst som kvinne. Latterlig idé. Hadde en mann satt meg i «bås» pga noe slikt, så er det helt og holdent hans tap. Anonymkode: c8db2...672 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå