Gå til innhold

Hva skal jeg skrive til han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Okey, vi har vært på date, vi har datet før for mange år siden. Samme dritten skjer nå igjen. Han har sagt at han liker meg, å teksta meg når han så at jeg ble singel. Sier at han ble sjalu når han så at jeg fikk kar. Nå, etter at vi lå sammen ringer han ikke, svarer kort og virker lite interessert. 

skal jeg skrive noe slik som «hvorfor teksta du meg den dagen?» er vel et åpent spørsmål, og hvor jeg får et svar på hva han egentlig ville meg. 

Anonymkode: 6aa3d...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okey, vi har vært på date, vi har datet før for mange år siden. Samme dritten skjer nå igjen. Han har sagt at han liker meg, å teksta meg når han så at jeg ble singel. Sier at han ble sjalu når han så at jeg fikk kar. Nå, etter at vi lå sammen ringer han ikke, svarer kort og virker lite interessert. 

skal jeg skrive noe slik som «hvorfor teksta du meg den dagen?» er vel et åpent spørsmål, og hvor jeg får et svar på hva han egentlig ville meg. 

Blokker han. Å slutt å tenk på han. Han har brukt deg for et ligg bare. Det er innlysende 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du vil stille han til veggs så gjør du det, det er ikke noe annet enn fortjent at han får svette litt!

Anonymkode: f3c52...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du vil stille han til veggs så gjør du det, det er ikke noe annet enn fortjent at han får svette litt!

Anonymkode: f3c52...53d

Jeg skrev dette «Haha, jeg skulle ha lært av fortiden ass» 

Så nå får jeg se hva han skriver. Jeg kommer ikke til å svare han. Før leeeenge, så da kommer han sikkert til å ringe meg, iallefall om jeg fjerner han som venn. Helt ærlig så tror jeg også han angrer på at han ikke gjorde noe mer sist gang vi rota sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg skrev dette «Haha, jeg skulle ha lært av fortiden ass» 

Så nå får jeg se hva han skriver. Jeg kommer ikke til å svare han. Før leeeenge, så da kommer han sikkert til å ringe meg, iallefall om jeg fjerner han som venn. Helt ærlig så tror jeg også han angrer på at han ikke gjorde noe mer sist gang vi rota sammen. 

Du skrev omtrentlig det mest idiotiske du kunne skrevet... Skikkelig fortis drama queen vibber her.

Anonymkode: c2e27...361

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skrev omtrentlig det mest idiotiske du kunne skrevet... Skikkelig fortis drama queen vibber her.

Anonymkode: c2e27...361

Okey, er det bedre å skrive

«hvorfor skriver du ikke? = for pågående

«Hvofor teksta du meg?» = masete 

«Har jeg gjort noe?» Paranoid 

Beste å skrive for å virke careface men også at jeg er skuffa er faktisk «Haha, jeg skulle lært av fortiden ass» = selvsikker men såra, dog heller ikke masete eller paranoid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor heller ikke skrive noe kryptisk og totalt uforstående som kan få ham til å gruble over hva dette er for noe - som for eksempel:

Høna lager blå egg i skyggenes dype daler. Varulven hyler, men får ikke svar. Der, vagina, nettopp der!

Anonymkode: 7f43f...05a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal du skrive noe i det hele tatt? Dette er jo ANDRE gangen du har gått på en smell med denne fyren. Du skulle bare gått videre med ditt liv uten å tenke noe mer på ham. 

Anonymkode: 9c171...0ac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare la være. Han bryr seg ikke uansett. Og om du er sur, sint, bitter, frekk og systemer...ingenting biter på han.

Anonymkode: ecfd6...723

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lært etter alle mine erfaringer med slike gutter som kun tenker på sex, er å ikke skrive noe som helst. 

Du bør være totalt stille, og totalt unngå noe som helst for kommunikasjon med vedkommende. Er du komfortabel med det, så anbefaler jeg deg til og med å slette og blokkere han også. 

Han ville kun ha deg for et ligg. 

Hva skal du frem til med den meldingen..? Komme frem til et poeng? På hvilken måte endrer det situasjonen? Gjør du det bedre for deg selv? Nei. 

Den absolutt beste "revengen" du kan gi, er å være totalt stille. Ikke svar han, ikke skriv til han - ingenting! Du vinner mye på dette. La han undre på hvorfor det er stille fra deg - slutt med å sende meldinger eller "prove a point". Lat som om du ikke lenger eksisterer. 

Sett deg selv i situasjonen: du har intensjoner om å ligge med en fyr, du gjør det og har fått ønsket ditt oppfylt. Vedkommende skriver melding til deg dagen etter og sier "skulle lært fra fortiden as" - hadde ikke du tenkt at han er bitter og barnslig? At du ikke bryr deg fordi du nå har fått det slik du vil? Men hvis han derimot hadde vært totalt stille, ikke til og med svart deg på noe som helst, oppført seg som om han har forsvunnet - så hadde du jo begynt å svette litt? Begynt å tenke at du dummet deg ut? Fått hundrevis at tanker om hvorfor, hvordan, hva osv osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Okey, er det bedre å skrive

«hvorfor skriver du ikke? = for pågående

«Hvofor teksta du meg?» = masete 

«Har jeg gjort noe?» Paranoid 

Beste å skrive for å virke careface men også at jeg er skuffa er faktisk «Haha, jeg skulle lært av fortiden ass» = selvsikker men såra, dog heller ikke masete eller paranoid 

Det beste er å ikke skrive noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...