Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame midt i livet som gjerne vil melde meg på fellesturer med f eks yoga og fotturer, men jeg vegrer meg fordi jeg snorker. På de fleste slike turer som jeg har råd til å delta på deler man rom, og jeg syns det er så ubehagelig å dele med flere når jeg vet at jeg snorker. Klarer ikke å slappe av når de andre på rommet kan bli forstyrret og irritere seg. Er det andre som har det sånn? Drar du på turer likevel?

Anonymkode: 140a0...382

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du tenker på dine medmennesker mtp snorkingen din, for snorking er noe budet verste som finnes.

Man må være døv skal man klare å sove på samme rom som en snorker.

Hadde bodd på enkeltrom hadde jeg vært deg, noe annet er uaktuelt.

Har du vært til utredning for snorking?

Anonymkode: be34b...45d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da må du betale for enerom, eller bli hjemme. Eller gjøre noe med årsaken til at du snorker. 

Anonymkode: 182af...f6d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg tenker at når man melder seg på så er man fult klar over at man må dele rom med fremmed. Og alt det innebærer...

Er man sensitiv og våkner lett så kan man jo selv bestille enkeltrom.

Anonymkode: bd662...86a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går det an å informere ved påmelding, sånn at det kan tas hensyn til ved romfordeling? Jeg blir ikke forstyrret av snorking i det hele tatt, og jeg kan vel neppe være den eneste...

Anonymkode: 442f7...da1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 1.00):

Så bra at du tenker på dine medmennesker mtp snorkingen din, for snorking er noe budet verste som finnes.

Faktisk hjelper det ikke å være døv heller, kjenner ei som er døv hvis mann snorker, hun kan føle vibrasjonene fra det! 

Anonymkode: c7028...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover så lett at jeg ville fått turen ødelagt av å dele rom med en snorker, ville derfor spart og heller dratt på færre turer. TS fortjener honnør for å tenke på sine medreisende.

Anonymkode: 25776...cc6

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/17/2022 den 1.00):

Drar man på fellesturer må man regne med å møte på snorkere! Takler man ikke snorking får man bestille enerom! 

Anonymkode: f6f01...aa7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser ikke på tur om jeg ikke får rom alene. Jeg snorker visst også sier mine barn. Uansett snorking eller ikke, jeg får ikke sove hvis jeg må dele rom. Er det mye dyrere med enkeltrom?

Anonymkode: 5f3e1...15f

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er voldsom snorking, ikke bare noen få snork i løpet av natten, så mener jeg man bør velge eget rom. Hvertfall når man allerede vet at man har sjenerende snorking.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 0.49):

Jeg er en dame midt i livet som gjerne vil melde meg på fellesturer med f eks yoga og fotturer, men jeg vegrer meg fordi jeg snorker. På de fleste slike turer som jeg har råd til å delta på deler man rom, og jeg syns det er så ubehagelig å dele med flere når jeg vet at jeg snorker. Klarer ikke å slappe av når de andre på rommet kan bli forstyrret og irritere seg. Er det andre som har det sånn? Drar du på turer likevel?

Anonymkode: 140a0...382

Det er helt krise for meg og ville gjort meg helt søvnløs. Jeg velger alltid eget rom uansett, og det burde du også gjøre. Fellesrom er for de som sover greit uansett og som ikke lager mye støy på den ene eller andre måten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke sove lett for å vekkes av snorkere, dessverre. Jeg sover gjennom det meste, men samboerens snorking når han har drukket er tortur. 

Anonymkode: 07d90...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...