Gjest Bet Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Noe gikk veldig galt da det ble gjort forandringer på hjemmenettverket og jeg mistet all mail samt bokmerker. Sikkert mer også som jeg ikke har oppdaget ennå Har kjørt en program som finner slettede filer så trolig er mailen reddet, men hvor er bokmerkene mine? Har prøvd å finne ut hvor Opera lagrer bokmerkene, men klarer ikke å finne noe info om det. Noen som vet?
Crazee Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 Dersom du går i hjelp-menyen og velgjer 'Om Opera' så står stien til kor bokmerkene er lagra hjå deg der.
Cronos Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 I gamledager var det opera6.adr (hvor tallet tilsvarer hvilken versjon av opera du kjører). Min pleide å være 3 og sånn.
Gjest Bet Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Hjertelig takk :-D Da får jeg bare håpe at programmet som finner slettede filer finner bokmerkene. Lærdommen er iallfall at jeg skal ta sikkerhetskopi før andre (l es: samboer) roter til pc'n min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå