AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Altså hvis mannen din, som i alle år har latt håret gro eller bare frisert litt her og der, plutselig barberte vekk alt....Ville du fått mistanke om at noe pågikk? Eller ville du bare tenkt at "javel, han hadde vel bare lyst til å prøve det, da?"...? Var sammen med en mann som sa at han gjorde dette med tanke på meg. Ingen av oss visste at vi kom til å havne "der", men det gjorde vi og han har tydeligvis hatt en drøm om det. Men vil kona reagere, det er det jeg lurer på i dag. Anonymkode: 5a105...df9
feliek54 Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Tja, han kan vel bortforklare det. men spørs hvor godt hun kjenner han
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Dere visste jo tydeligvis at dere kom til å havne "der" siden han barberte seg da. Ham før bare ikke la kona se ham i underlivet på noen uker da, sikkert ikke så vanskelig med mindre han ble så kåt av sidespranget og av å kjenne seg begjæret at han løp rett hjem og høvlet over kona. Det kan jo godt hende. Da bruker han sikkert bare en unskyldning om å ville prøve noe nytt siden han var så kåt på henne. Ganske vanlig å få mer lyst hjemme også når man er utro. Anonymkode: cb254...f87
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere visste jo tydeligvis at dere kom til å havne "der" siden han barberte seg da. Ham før bare ikke la kona se ham i underlivet på noen uker da, sikkert ikke så vanskelig med mindre han ble så kåt av sidespranget og av å kjenne seg begjæret at han løp rett hjem og høvlet over kona. Det kan jo godt hende. Da bruker han sikkert bare en unskyldning om å ville prøve noe nytt siden han var så kåt på henne. Ganske vanlig å få mer lyst hjemme også når man er utro. Anonymkode: cb254...f87 Nei det visste vi ikke, og jeg ser du prøver strø salt i et sår som ikke er der, og du prøver gi meg en sjalusifølelse som heller ikke er der. Til info: Det er like vanlig å IKKE klare/ønske sex med den hjemme, som å få mer sexlyst når man er utro. Anonymkode: 5a105...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå