AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Han takler dårlig at jeg er borte fra hjemmet og at jeg går på byn, reiser bort er visst ikke greit. Han er flyttet ut av felles hus, men vært innom stort sett hver kveld for garantert sjekke om jeg er hjemme. Jeg har hatt barnefri uke. Han er vant til at jeg alltid er hjemme.. Det virker som han vil ikke ha meg, men ingen andre skal få meg. Noen som har opplevd dette før? Han er ellers iskald å ufine og en stor egoist som vanlig! Jeg skjønner ikke hva han holder på med. I dag har det vært rolig, for nå er barna tilbake hos meg og han er på byen. Han har oppført seg som han hater meg lenge, men i neste øyeblikk ville han ha sex med meg. Han virker desperat! Han er nok litt bitter på meg, men han vil ikke være sammen med meg, så hvorfor holder han på sånn? Anonymkode: 92531...c0d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Jeg antar at du ikke slipper han inn og ikke har sex med han?? Anonymkode: 57223...696 12 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Hvordan viser han at det ikke er greit at du reiser bort og ikke er hjemme etc? Og hva gjør du med det? Anonymkode: 57223...696 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg antar at du ikke slipper han inn og ikke har sex med han?? Anonymkode: 57223...696 Han låser seg inn selv å henter ting. Han eiger huset fortsatt, men nei jeg har ikke sex med han! Anonymkode: 92531...c0d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 Hvorfor han gjør ting er helt uviktig. Anonymkode: b7683...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han låser seg inn selv å henter ting. Han eiger huset fortsatt, men nei jeg har ikke sex med han! Anonymkode: 92531...c0d Har han lov til å låse seg inn når han ikke bor der selv? Selv om han eier huset? Sjekk det ut. Kanskje du kan true med å ringe politiet om han gjør det Anonymkode: 57223...696 7 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan viser han at det ikke er greit at du reiser bort og ikke er hjemme etc? Og hva gjør du med det? Anonymkode: 57223...696 Han sender masse meldinger, truer meg med barna om jeg velger fest en helg jeg har de. Kommer med sarkastiske meldinger som feks: Trodde du skulle være hjemme, er ikke du for gammel til sånnt, spørr ofte du skal vel ut, ja du måtte vel reise bort for å feste blabla. Selv om jeg absolutt ikke gjorde det. Han fant ut at jeg hadde pratet med en fyr å da tok han helt fyr, men jeg har verken flørtet eller noe med en ny mann. Han var på Tinder før han flyttet🙈 Det ble slutt mellom oss i slutten av jan. Anonymkode: 92531...c0d 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har han lov til å låse seg inn når han ikke bor der selv? Selv om han eier huset? Sjekk det ut. Kanskje du kan true med å ringe politiet om han gjør det Anonymkode: 57223...696 Jeg har ikke kastet han ut, han har valgt selv å bo hos faren frem til jeg overtar nytt hus men i går ville han plutselig hjem å sove pga jeg sa jeg skulle bort, men det var nok kun for å finne ut om jeg skulle overnatte borte... Anonymkode: 92531...c0d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sender masse meldinger, truer meg med barna om jeg velger fest en helg jeg har de. Kommer med sarkastiske meldinger som feks: Trodde du skulle være hjemme, er ikke du for gammel til sånnt, spørr ofte du skal vel ut, ja du måtte vel reise bort for å feste blabla. Selv om jeg absolutt ikke gjorde det. Han fant ut at jeg hadde pratet med en fyr å da tok han helt fyr, men jeg har verken flørtet eller noe med en ny mann. Han var på Tinder før han flyttet🙈 Det ble slutt mellom oss i slutten av jan. Anonymkode: 92531...c0d Dette høres slitsomt ut. Han setter jo én standard for deg (skal ikke feste, skal ikke møte noen), samtidig som det er helt greit at han kan gjøre det samme. Jeg håper at du ikke synes at det blir feil at jeg spør, men har han vært sånn lenge? Eller har det først blitt sånn etter bruddet? Og hva mener du med at han «truer deg med barna»? 🤔 Anonymkode: c1cea...052 7
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han sender masse meldinger, truer meg med barna om jeg velger fest en helg jeg har de. Kommer med sarkastiske meldinger som feks: Trodde du skulle være hjemme, er ikke du for gammel til sånnt, spørr ofte du skal vel ut, ja du måtte vel reise bort for å feste blabla. Selv om jeg absolutt ikke gjorde det. Han fant ut at jeg hadde pratet med en fyr å da tok han helt fyr, men jeg har verken flørtet eller noe med en ny mann. Han var på Tinder før han flyttet🙈 Det ble slutt mellom oss i slutten av jan. Anonymkode: 92531...c0d Kom deg ut av det huset snarest mulig . Det han driver med er personforfølgelse , makt og kontroll . Og det er ulovlig . Ikke svar han når han spør om ting , å ikke diskuter med han . Så lengre du bor i hans hus er du lost . Kom deg vekk å skaff deg et kontaktforbud så du får fred. 12
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette høres slitsomt ut. Han setter jo én standard for deg (skal ikke feste, skal ikke møte noen), samtidig som det er helt greit at han kan gjøre det samme. Jeg håper at du ikke synes at det blir feil at jeg spør, men har han vært sånn lenge? Eller har det først blitt sånn etter bruddet? Og hva mener du med at han «truer deg med barna»? 🤔 Anonymkode: c1cea...052 Han har ikke vært ute siden i høst han da altså. Jeg har vært en del ute med venniner i år, men jeg er hjemme hele tiden ellers. Jeg har også hatt stort behov for å få luft pga bruddet er svært tungt for meg... Han sier at jeg får ikke ha barna 50% pga prioteringene mine, men ellers i alle år er det jeg som har tatt meg av absolutt alt her hjemme. Han har knapt vært hjemme😒 Jeg merker at han er på vakt og er ute etter å ta meg, han virker sjalu men pakker det inn. Han flyttet for han orket ikke se meg, men måtte hjemom hver dag å hente noe her hjemme tross alt🤷♀️ Anonymkode: 92531...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Kom deg ut av det huset snarest mulig . Det han driver med er personforfølgelse , makt og kontroll . Og det er ulovlig . Ikke svar han når han spør om ting , å ikke diskuter med han . Så lengre du bor i hans hus er du lost . Kom deg vekk å skaff deg et kontaktforbud så du får fred. Jeg prøver å ikke si så mye og merker han blir stresset av det😔 Skjønner ikke hva han hodler på med! Jeg må holde ut i noen uker til desverre... Anonymkode: 92531...c0d 3
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg prøver å ikke si så mye og merker han blir stresset av det😔 Skjønner ikke hva han hodler på med! Jeg må holde ut i noen uker til desverre... Anonymkode: 92531...c0d Hadde aldri taklet å bodd i min eks hus . Men må du så må du. Da må du nok bare bite tennene sammen å stå i det. Evnt snakke med politi eller fam vern kontor om hvordan han oppfører seg. Han blir stresset fordi han ikke har full kontroll over deg. Å det har INGENTING med kjærlighet å gjør . Det er en syk , usikker mann sine handlinger . 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #14 Skrevet 16. april 2022 Dere må flytte fra hverandre på papiret og i praksis. Den som ikke er folkeregistrert på huset skal da ikke komme uanmeldt. Jeg hadde aldri taklet om eksen plutselig kunne komme inn i huset. Og hvis han var sånn som din hadde det jo vært ekstra forferdelig. Du kan jo ikke ha det sånn. 😱 Anonymkode: 57223...696 4
NiceOrNothing Skrevet 16. april 2022 #15 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har ikke vært ute siden i høst han da altså. Jeg har vært en del ute med venniner i år, men jeg er hjemme hele tiden ellers. Jeg har også hatt stort behov for å få luft pga bruddet er svært tungt for meg... Han sier at jeg får ikke ha barna 50% pga prioteringene mine, men ellers i alle år er det jeg som har tatt meg av absolutt alt her hjemme. Han har knapt vært hjemme😒 Jeg merker at han er på vakt og er ute etter å ta meg, han virker sjalu men pakker det inn. Han flyttet for han orket ikke se meg, men måtte hjemom hver dag å hente noe her hjemme tross alt🤷♀️ Anonymkode: 92531...c0d Er du smart lar du være å gå ut mens du har barna . Gi han minst mulig å bitche om . I barnefri uke bo m en veninne eller noen andre , å gjør d du vil . 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #16 Skrevet 16. april 2022 Åja, ser nå at du bor i eksen sitt hus 😱 Her må du bare få prøvd å få en midlertidig bolig ASAP. Du kan ikke bo der når han kommer og går som han vil. Han er jo på en måte husverten din, og de kan jo ikke gå inn hos leietaker uten avtale. Anonymkode: 57223...696 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #17 Skrevet 16. april 2022 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Er du smart lar du være å gå ut mens du har barna . Gi han minst mulig å bitche om . I barnefri uke bo m en veninne eller noen andre , å gjør d du vil . Ja jeg skal gjøre det heretter, men han kan ikke bestemme over meg når jeg flytter😔 Anonymkode: 92531...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #18 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åja, ser nå at du bor i eksen sitt hus 😱 Her må du bare få prøvd å få en midlertidig bolig ASAP. Du kan ikke bo der når han kommer og går som han vil. Han er jo på en måte husverten din, og de kan jo ikke gå inn hos leietaker uten avtale. Anonymkode: 57223...696 Vi eier huset sammen. Anonymkode: 92531...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #19 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg skal gjøre det heretter, men han kan ikke bestemme over meg når jeg flytter😔 Anonymkode: 92531...c0d Når du flytter, så kan han jo ikke låse seg inn. Men ser jo forsåvidt poenget hans. Med mindre det var en viktig anledning, så ser jeg ikke poenget med å legge fester til helger man har unger når man har annenhver helg fri? 🤔 Med mindre man MÅ feste oftere enn 2 ganger i måneden? Anonymkode: 57223...696 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #20 Skrevet 16. april 2022 NiceOrNothing skrev (6 minutter siden): Hadde aldri taklet å bodd i min eks hus . Men må du så må du. Da må du nok bare bite tennene sammen å stå i det. Evnt snakke med politi eller fam vern kontor om hvordan han oppfører seg. Han blir stresset fordi han ikke har full kontroll over deg. Å det har INGENTING med kjærlighet å gjør . Det er en syk , usikker mann sine handlinger . Jeg skjønner ikke hvorfor han har behov for den kontrollen over meg! Jeg må bare holde ut en stund til i dette huset desverre. Det blir nok også en lang prosess med advokater og fordeling økonomisk😒 Anonymkode: 92531...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå