AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Jeg driver og blar gjennom Facebook og får opp masse antivaksine-tull, amerikansk politikk og Ancient Aliens-tøv som har blitt delt av de to. Jeg begynner bare å skratte, men tenker dette må være flaut og frustrerende for min mann som må ta disse tingene opp med dem. Jammen er jeg glad mine foreldre ikke oppfører seg sånn på nett 🤣🤣 Anonymkode: 96163...02a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Hvorfor må mannen din ta disse tingene opp med dem? Anonymkode: 07074...275 11
kraftwerk Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg driver og blar gjennom Facebook og får opp masse antivaksine-tull, amerikansk politikk og Ancient Aliens-tøv som har blitt delt av de to. Jeg begynner bare å skratte, men tenker dette må være flaut og frustrerende for min mann som må ta disse tingene opp med dem. Jammen er jeg glad mine foreldre ikke oppfører seg sånn på nett 🤣🤣 Anonymkode: 96163...02a Hvorfor må mannen din ta opp disse tingene med dem? Ærlig talt. Dette er to godt voksne mennesker som står for sine tanker og meninger, mannen din skal ikke banke på der og behandle de som barn. Utrolig respektløst av han, jeg hadde selv aldri gjort noe slikt med mine foreldre. Siden dette er dine holdninger til svigerforeldrene dine håper jeg virkelig de setter både deg og sønnen sin på plass. Hadde jeg vært dem hadde jeg aldri tilbudt noe avlastning eller barnevakt for foreldrene sin del i det hele tatt. Hvis det er slik de sitter å godter seg over å tro at «de er bedre enn andre» . Veldig ekkel holdning som sagt, du burde legge den av deg. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 Lurer også på hvorfor mannen din må ta dette opp med dem? Man kan jo ha ulike meninger, men det viktigste er jo tross alt å respektere hverandre på tross av. Der har du litt å lære. Anonymkode: 68c36...39c 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lurer også på hvorfor mannen din må ta dette opp med dem? Man kan jo ha ulike meninger, men det viktigste er jo tross alt å respektere hverandre på tross av. Der har du litt å lære. Anonymkode: 68c36...39c Nei, nei. Du har misforstått. Mine svigers er ikke oppegående mennesker. Mannen min tar det opp med dem fordi de har fått kontoene sine nedstengt flere ganger, og nå tror de at de blir sensurert, 🤦♀️. Stakkarsene vet knapt hvordan de får laget ny e-postadresse til ny konto. De må få hjelp av mannen hver gang. Anonymkode: 96163...02a
Gjest theTitanic Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg driver og blar gjennom Facebook og får opp masse antivaksine-tull, amerikansk politikk og Ancient Aliens-tøv som har blitt delt av de to. Jeg begynner bare å skratte, men tenker dette må være flaut og frustrerende for min mann som må ta disse tingene opp med dem. Jammen er jeg glad mine foreldre ikke oppfører seg sånn på nett 🤣🤣 Anonymkode: 96163...02a Du syntes meningene deres er tull. De syntes ikke det. Dette er ikke en skrivefeil eller tabbe. De mener og står for hva de skriver. Å minne dem på at meningene deres er tullete er nok ikke en god ide.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 kraftwerk skrev (11 minutter siden): Siden dette er dine holdninger til svigerforeldrene dine håper jeg virkelig de setter både deg og sønnen sin på plass. Hadde jeg vært dem hadde jeg aldri tilbudt noe avlastning eller barnevakt for foreldrene sin del i det hele tatt. Hvis det er slik de sitter å godter seg over å tro at «de er bedre enn andre» . Veldig ekkel holdning som sagt, du burde legge den av deg. Tro meg, jeg lar ikke ungen være med dem alene. Det har jeg sørget for siden hun ble født. Familieselskap er eneste sjans de har på å se hverandre. Anonymkode: 96163...02a 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Du får gro deg en ryggrad å ta det opp med de selv om det går utover din livskvalitet at de har andre meninger enn deg. Jeg deler ikke dine svigerforeldres syn, bare så det er sagt. Anonymkode: 1a4ce...4ae
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Min svigermor mener at homofile havner i helvete sammen med alle som ikke tror på hennes gud. Kirka er for dem som ikke er ekte kristne, for det er man bare om man være innen den apolistiske tro og sitter i mindre forsamlinger å lytter til profeter. Hun er veldig smigret over at den ene profeten sa at det var jøde i henne... Min manns DNA test motsier dette.. Samboeren hennes synes Putin er helmax... No need to say more. 🤢 Anonymkode: deda3...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #10 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, nei. Du har misforstått. Mine svigers er ikke oppegående mennesker. Mannen min tar det opp med dem fordi de har fått kontoene sine nedstengt flere ganger, og nå tror de at de blir sensurert, 🤦♀️. Stakkarsene vet knapt hvordan de får laget ny e-postadresse til ny konto. De må få hjelp av mannen hver gang. Anonymkode: 96163...02a Hva mener du med at de tror de blir sensurert? De blir jo det? Anonymkode: 1818c...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #11 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva mener du med at de tror de blir sensurert? De blir jo det? Anonymkode: 1818c...7a7 Næh, det er ikke noe sensur. De er bare klin kokos. Anonymkode: 96163...02a
Rhodiola Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå