Gå til innhold

baby sovner bare på puppen, spiser seg ikke mett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har slitt veldig med amming, men nå har vi endelig gått fra pumping til delamming. har ikke den største produksjonen, men baby bruker en time på å få i deg 30-40ml før hun sovner eller bare sutter på brystet. kan fortsatt håndmelke etter amming, så vil tro det er mer melk igjen? får også pumpet ut litt mer en hva baby drikker. prøver å massere, stelle, rape underveis for å vekke baby, men fortsatt lite respons. etter måltid kan hun sluke en flaske på 60-80ml før hun sier seg fornøyd. er en mnd, to uker korrigert ☺️ noen tips?

Anonymkode: 72f3b...311

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meld deg inn i facebook gruppen "Ammehjelpsgruppen". Mange flinke ammehjelpere der, som sikkert har noen nyttige tips 😄 

Anonymkode: d4b7f...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du hvor mye babyen får i seg? Brystet er aldri HELT tomt. Du vil alltid kunne få ut mer.

Anonymkode: 066c0...265

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan vet du hvor mye babyen får i seg? Brystet er aldri HELT tomt. Du vil alltid kunne få ut mer.

Anonymkode: 066c0...265

Jeg er ikke TS, men svarer likevel. Man kan veie babyen før og etter amming. Vektøkningen er den mengden babyen får i seg.

Støtter forslaget om å kontakte ammehjelpen.

Min umiddelbare tanke er at det å die er jobb for babyen, og krever så mye av den at den blir trøtt og sovner. Det gjorde mine en del de første ukene. Jeg ville pumpet etter at babyen har diet. Etter hvert som babyen vokser og blir sterkere og mer utholdende, vil den antakelig kunne die lenger. 

Men jeg er altså ingen ammeekspert, og ville kontaktet en ammehjelper som kan dette.

Anonymkode: 3f6be...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...