Madison Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Skifta leverandør her i borettslaget for litt siden.. Fra UPC til smartcalll...?! Aldri hørt om smartcall jeg.. det skulle lixom gå mye raskere med internett og sånn..men den hastigheten lar vente på seg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hadde Smarcall tidligere. Jeg var ikke fornøyd. Flere ganger fant de ut at de hadde fakturert meg feil og jeg fikk en ekstraregning på 500-600 kr. Umulig for meg å kontrollere riktigheten av dette. For å si det pent så har jeg ingen tillit til de og tror ikke at regningene er riktige. Men hvordan kontrollerer man det? Tillit er nøkkelordet her. Da jeg flyttet klarte de å stenge telefonen når de skulle, men adresseendringen fikk de ikke til. Jeg måtte etterspørre fakturakopi to ganger og det tok laaaang tid før jeg fikk en. I dag fikk jeg brev fra inkassoselskap selv om regninga er betalt for flere måneder siden. Jeg hadde tjenesten "Hvem ringer", men det var stadig at jeg ikke fikk frem noe nummer. Det var venner som ringte og jeg visste at de ikke hadde hemmelig nummer! Jeg ba også om månedsregning og ja. Det skulle ordnes med en gang. Det klarte de ikke og jeg fikk regning for tre måneder. Aldri mere Smarcall. Jeg flyttet og har i dag Telenor igjen. Fornøyd kunde med tillit til selskapet. Kanskje ikke det billigste, men tillit er alfa og omega når det gjelde telefoniselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 21. oktober 2002 #3 Del Skrevet 21. oktober 2002 Heh? Høres nesten ut som noen av erfaringene mine med Bredbåndsfabrikken. Norges snodigste nettverk (de kunne stilt det ut og tjent pengler på det), og ikke et eneste fornuftig menneske i hele organisasjonen. Fysj og fy. De tilbød 10mbit rett i jernet, men det blir som å motta 200.000.- i en treningsbag av en maskert mann utenfor banken - litt for godt til å være sant Og for å få sagt opp abonnementet måtte jeg dra til Stavanger og passe markedssjefens barn i 2 uker. Etter å ha vasket alle gulvene i firmalokalet, selvfølgelig - med tannbørste. Nei, moralen er: ... et eller anna (har ikke moral, såeh...) dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #4 Del Skrevet 21. oktober 2002 Borettslaget mitt inngikk avtale med Smartcall. Det virket på meg som om de slo til på billigste alternativ. Har ennå ikke hørt noen som er fornøyd med selskapet. Regnskapet for 2000 var heller ikke av det imponerende slaget Min tante var så uheldig å bytte til Smartcall. Funksjonen "se hvem som ringer" fungerer ca. hver fjerde gang telefonen ringer. Har nå hatt bredbånd via Nextgentel i rundt en måned ( :o ) og er veldig fornøyd med dem. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. oktober 2002 #5 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har ikke smartcall, men kjenner noen som har. De bare klager på de, alltid feil på linja, om mange er på internett kobler telefonen seg ut osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det var dette jeg var redd for.. de starta nemlig dårlig ved å sende reging på installasjon.. noe som skulle være gratis fordi vi bare skulle bytte leverandør.(hadde vel ikke noe særlig valg heller,i.o.m at det er borettslaget som har bestemt det. Skulle visst bli så billig og bra.. Upc er foreløpig mye bedre. Håper de skjerper seg,hvis ikke blir det enda flere klager. Og den regningen betales IKKE :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå