Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 33 nå.

Vondt i hofter, rygg, tungt å puste. Uansett hvordan jeg ligger så er det helt forferdelig. Ligger ikke godt, står ikke godt, sitter ikke godt. ALT gjør vondt og kjennes så tungt og kroppen er helt støl.

Andre der ute? Har så søvnmangel at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 83c95...7b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig dessverre. Jeg er 38+5, og har siden rundt uke 30 levd på ca 3-4 timer i døgnet. 🙂

Anonymkode: a3b7e...b28

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, er sykemeldt nå. Funker ikke i det hele tatt.. 

Anonymkode: 7d692...51e

AnonymBruker
Skrevet

Jess, holdt på en del uker. Er i uke 38. Trodde jeg skulle føde i natt, men neida. Var bare smertefulle kynnere jeg måtte puste meg gjennom :)

Anonymkode: ac0c4...dd2

AnonymBruker
Skrevet

I uke 34 her..sover Max 4 timer om natten. Slitsomme greier. Får du sovet noe på dagen?

Anonymkode: 02670...d41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sov også veldig dårlig rundt den tiden, og det ble dessverre ikke bedre. På slutten måtte jeg tisse hver eneste time gjennom hele natta, og hele dagen også, forsåvidt. Å være gravid er en stor belastning for kroppen på så mange måter, så vi kvinner er faktisk ganske rå som gjør dette!💪

Anonymkode: 75e0c...14f

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg føler med deg! 

Jeg har kommet inn i en periode med dårlig søvn igjen nå, etter en kjempegod periode hvor jeg har våknet kun en gang om natta, gått på do og sovnet igjen straks. 

Det er så frustrerende å være våken i timesvis midt på natta. Er i uke 30 selv, og har to i magen. Det er beintungt. 

det som har hjulpet med veldig mye på smertene i ryggen er å gå til kiropraktor som er spesialisert innen kvinnehelse. Hun har virkelig vært en redning. 

Har fått tips om å ligge på glatt stoff/silke for at det skal være lettere å snu seg, men har ikke prøvd. 

har gått til innkjøp av recliner, og har sovet der noen netter når ryggen har vært vond. Det har hjulpet mye. 

ellers så syntes jeg det hjelper mye å stå opp, gjøre noe annet. Feks spise litt, lese/høre radio/lydbok/podcast. Før man går å legger seg igjen. Da sovner jeg som regel fortere fremfor å bli liggende å vri meg i senga. 

Anonymkode: 7a0ae...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...