Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikm var for tre dager siden, men litt usikker på når el har vært.

På ikm-dagen fikk jeg en blødning som så ut som starten på mensen. Mørkerødt og litt lyserødt. Blødde veldig lite, og omtrent kun ved dobesøk.

Blødde mindre dagen etter, enda mindre dagen etter det. I dag har jeg ikke blødd noe som helst. Var til og med på en joggetur, uten at det kom en eneste dråpe.

Tok en gravidtest i dag tidlig, vil kalle den negativ. Skyggestrek kanskje, men det er vel og negativt.

Om jeg hadde vært gravid, skulle vel en test vært positiv ved ikm, og i alle fall tre dager etter?

Noen som har hatt liten blødning rundt ikm og negativt test, men testet positivt senere? 

Anonymkode: 46c43...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde omtrent samme opplevelse. Startet med blødninger 10/4 - lette blødninger, kun ved dobesøkene, som du beskriver. Testet positivt 12/4 - svakt, svakt. Riktignok er jeg usikker på IKM og syklus, grunnet bivirkning på covid-vaksine. 
fortsett og teste deg så lenge mensen ikke kommer!

AnonymBruker
Skrevet
kineknute skrev (6 timer siden):

Jeg hadde omtrent samme opplevelse. Startet med blødninger 10/4 - lette blødninger, kun ved dobesøkene, som du beskriver. Testet positivt 12/4 - svakt, svakt. Riktignok er jeg usikker på IKM og syklus, grunnet bivirkning på covid-vaksine. 
fortsett og teste deg så lenge mensen ikke kommer!

Hadde ny blødning i går, veldig lite, og kun når jeg var på do. Litt slimete, sorry for detaljer. Etter et par timer, var det ingenting. Ingenting så langt i dag heller. Testet både for eggløsning og graviditet i dag,  og fikk uklare resultater. Ser eggløsningstesten positiv ut, eller nesten? Gtesten ser ut som en skyggestrek. 

5AB93679-A9C0-4D21-B8FB-D53C2AA85DE5.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde ny blødning i går, veldig lite, og kun når jeg var på do. Litt slimete, sorry for detaljer. Etter et par timer, var det ingenting. Ingenting så langt i dag heller. Testet både for eggløsning og graviditet i dag,  og fikk uklare resultater. Ser eggløsningstesten positiv ut, eller nesten? Gtesten ser ut som en skyggestrek. 

Tror ikke det der er en skyggetmstrek vel? Den er jo veldig sterk i så fall! 

Anonymkode: 281bb...305

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke det der er en skyggetmstrek vel? Den er jo veldig sterk i så fall! 

Anonymkode: 281bb...305

Bildet tatt fem minutter etter testen ble tatt, så kanskje ugyldig? Uansett, hadde medisinsk abort 18.mars pga store avvik/sykt foster, men hadde svakere/omtrent negative tester forrige uke. Og så de siste dagene svake blødninger, så jeg skjønner ingenting nå. 😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 13.39):

Seint svar, men gtesten din ligner min dajeg var 4 ukerpå vei. 😉 det er fristende å si gratulerer.

Anonymkode: a7d39...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...