Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i mitt andre svangerskap og sliter mye med kramper om natten. Drikker vann og tar magnesium, men innlegget handler ikke om det. Jeg har født før men husker ikke smerten. Leggkramper synes jeg er helt ekstremt vondt. Noen som vet eller har meninger rundt hvorvidt dette kan sammenliknes mtp på hvor det legger seg på «smerteskalaen»? Leggkrampene varer jo bare i et par min så er det over, så skjønner at riene er tøffere å komme seg gjennom siden det varer over lengre tid…. Men én rie vs én leggkrampe - kanskje litt likt….? Eller?

Anonymkode: a413a...520

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha har tenkt tanken selv. Skal føde for første gang snart, og prøver selv å sammenligne leggkrampe-smerter med rier. 

Er virkelig ikke riene verre enn leggkrampe? Hehe, jeg var redd én rie= 100 leggkramper. Hadde vært fint om én rie=én leggkrampe, da kan jeg grue meg mindre 🙈😂

Anonymkode: 2efc3...09e

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spørsmål fra en som har født før🙄

For min del kan ikke det sammenlignes en gang. Ja, det er vondt og ubehagelig akkurat i leggmuskelen ved leggkrampe, men riene var jo 100 ganger vondere på et mye større området

Anonymkode: 24f4b...fb2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For min del kan ikke det sammenlignes en gang. Ja, det er vondt og ubehagelig akkurat i leggmuskelen ved leggkrampe, men riene var jo 100 ganger vondere på et mye større området

Off, da var det som jeg fryktet likevel 😅

Anonymkode: 2efc3...09e

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt SÅ vonde leggkramper nei. Det nærmeste er kanskje da jeg hadde skikkelig matforgiftning og store magesmerter på grunn av det. Rier var enda en del verre enn det igjen.

Anonymkode: 55462...57f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Haha så rar du er😛 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke snakke for alle, men riene mine var MYE verre enn leggkramper, i hvert fall.

Anonymkode: 99d12...90b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en treg fødsel, men med stormrier. Fikk epidural på 4 cm, men rett før det var smertene så uutholdelige at det kjentes ut som om jeg både ble kastet fremover i voldsom fart og revet opp innvendig. Skikkelig leggkrampe er skikkelig vondt, ja, men det sitter lokalt i leggen, mens rier påvirker hele kroppen. Når det er sagt, kjenner jeg flere som har hatt greie fødsler, så det er jo individuelt. 

Anonymkode: 10a9d...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...