AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 Gjør fullmåne noe med deg, eller merker du noe til den? Anonymkode: b3f50...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 Føler meg helt vanlig denne gangen det er fullmånen, men andre fullmåner har jeg følt mer Anonymkode: ededb...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg er ganske sliten. Er det på grunn av månen tror du? Anonymkode: 2f30e...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ganske sliten. Er det på grunn av månen tror du? Anonymkode: 2f30e...ed9 Ja månen kan gjøre at føle seg sliten eller at verke i kroppen. Lest noe om Anonymkode: ededb...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg sliter ofte med å sove rundt fullmåne. Ved svart måne sover jeg ofte mye, men er like trøtt. Anonymkode: 08315...58b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Del Skrevet 17. april 2022 Ja jeg merker fullmånen, men også i kombinasjon med masse andre energier, i forbindelse med åndelig oppvåkning/ oppstigning. Har den siste uken hatt og har ekstrem hjertebank, har det i perioder uten at det er noe galt med hjertet. Det er så slitsomt, orker ikke gjøre noen ting, og har problemer med søvn. Føler hele kroppen vibrerer innvendig. Har lurt på hva det kan være, jernmangel, andre vitaminmangler, for lite vanndrikking, eller jeg lurer på om noe er galt med meg. Men så leser jeg på flere ulike åndelige sider at det bl.a har vært flere solstormer siste uken, som kroppene våres blir påvirket av. Kroppene våre blir oppgradert på et vis, og tar imot masse energi utenfra i den prosessen. Og dette kan føre til masse ulike symptomer. Syns dette temaet er veldig interessant, men samtidig er det veldig slitsomt med alle disse ekle symptomene. Føler jeg aldri får ro😓 Flere som føler det sånn? Anonymkode: 7cd15...325 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 20.12): Føler meg helt vanlig denne gangen det er fullmånen, men andre fullmåner har jeg følt mer Anonymkode: ededb...b7c Samme her av en eller annen merkelig grunn. Men, datteren min har sovet dårligere. De to nettene før fullmånen sov hun nesten ingenting, i natt hadde hun sovet godt igjen. Mener jeg hørte noe om det på radioen i forrige uke; kvinner sover dårligere når det er fullmåne, mens menn sover bedre. (Har ingen linker siden jeg bare hørte det på radio - enten Vinyl eller P4) Anonymkode: 59eaf...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/16/2022 den 20.15): Ja månen kan gjøre at føle seg sliten eller at verke i kroppen. Lest noe om Anonymkode: ededb...b7c Ja, det kalles placebo. Her er en fin oppsummeringsartikkel som nevner de få studiene som har funnet en sammenheng med månen. https://www.healthline.com/health/full-moon-effects På nesten alle områder viser metastudier ingen tydelige bevis på at vi blir nevneverdig påvirket av månen. Studier viser at det kan være at noen få av oss faller i dyp søvn bittelitt seinere når det er fullmåne enn ellers, fordi det er lysere ute. Det er den sterkeste måten månen påvirker oss. Anonymkode: 49589...861 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #9 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja jeg merker fullmånen, men også i kombinasjon med masse andre energier, i forbindelse med åndelig oppvåkning/ oppstigning. Har den siste uken hatt og har ekstrem hjertebank, har det i perioder uten at det er noe galt med hjertet. Det er så slitsomt, orker ikke gjøre noen ting, og har problemer med søvn. Føler hele kroppen vibrerer innvendig. Har lurt på hva det kan være, jernmangel, andre vitaminmangler, for lite vanndrikking, eller jeg lurer på om noe er galt med meg. Men så leser jeg på flere ulike åndelige sider at det bl.a har vært flere solstormer siste uken, som kroppene våres blir påvirket av. Kroppene våre blir oppgradert på et vis, og tar imot masse energi utenfra i den prosessen. Og dette kan føre til masse ulike symptomer. Syns dette temaet er veldig interessant, men samtidig er det veldig slitsomt med alle disse ekle symptomene. Føler jeg aldri får ro😓 Flere som føler det sånn? Anonymkode: 7cd15...325 Beklager, men det du skriver her har ingenting med virkeligheten å gjøre. Mennesker blir ikke påvirket av solstormer, og vi blir i alle fall ikke oppgradert av det, hva nå enn det betyr. Om noe, så kan solstormer kan gi oss økt radioaktiv stråling - hvis vi er i et romskip eller i et høytflyvende fly. På bakken er vi beskyttet av jordas atmosfære, og blir ikke berørt. Strømnettet vårt derimot, er mer sårbart. Så vi kan bli indirekte berørt. Anonymkode: 49589...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #10 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager, men det du skriver her har ingenting med virkeligheten å gjøre. Mennesker blir ikke påvirket av solstormer, og vi blir i alle fall ikke oppgradert av det, hva nå enn det betyr. Om noe, så kan solstormer kan gi oss økt radioaktiv stråling - hvis vi er i et romskip eller i et høytflyvende fly. På bakken er vi beskyttet av jordas atmosfære, og blir ikke berørt. Strømnettet vårt derimot, er mer sårbart. Så vi kan bli indirekte berørt. Anonymkode: 49589...861 Helt i orden at du ikke tror på dette😊 Anonymkode: 7cd15...325 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Del Skrevet 18. april 2022 Verken jeg eller samboer får sove i natt. Dette hadde jeg ikke hørt om før, men tok faktisk bilde av den store og vakre fullmåne på himmelen utenfor vinduet for ett par timer siden. Facinerende❤️ Godt vi har fri i morgen🙈 Anonymkode: 316f8...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 18.21): Gjør fullmåne noe med deg, eller merker du noe til den? Anonymkode: b3f50...776 Får alltid 2 dagers hodepine når det er fullmåne Anonymkode: 166ad...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja jeg merker fullmånen, men også i kombinasjon med masse andre energier, i forbindelse med åndelig oppvåkning/ oppstigning. Har den siste uken hatt og har ekstrem hjertebank, har det i perioder uten at det er noe galt med hjertet. Det er så slitsomt, orker ikke gjøre noen ting, og har problemer med søvn. Føler hele kroppen vibrerer innvendig. Har lurt på hva det kan være, jernmangel, andre vitaminmangler, for lite vanndrikking, eller jeg lurer på om noe er galt med meg. Men så leser jeg på flere ulike åndelige sider at det bl.a har vært flere solstormer siste uken, som kroppene våres blir påvirket av. Kroppene våre blir oppgradert på et vis, og tar imot masse energi utenfra i den prosessen. Og dette kan føre til masse ulike symptomer. Syns dette temaet er veldig interessant, men samtidig er det veldig slitsomt med alle disse ekle symptomene. Føler jeg aldri får ro😓 Flere som føler det sånn? Anonymkode: 7cd15...325 Åååå dette vil jeg så gjerne lære mer om. Kjempespennende. Har du link?☺️ Anonymkode: 316f8...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Del Skrevet 18. april 2022 On 4/16/2022 at 6:21 PM, AnonymBruker said: Gjør fullmåne noe med deg, eller merker du noe til den? Anonymkode: b3f50...776 Får pels over hele kroppen og hjørnetennene vokser Anonymkode: 6abb6...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Del Skrevet 18. april 2022 Får ikke sove i natt. Anonymkode: a18b8...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Helt i orden at du ikke tror på dette😊 Anonymkode: 7cd15...325 Det handler ikke om noe å tro på eller ikke, det er bare sånn verden er. Litt som å si at "det er ok at du ikke tror på at alle epler er skinnende neonblå altså ☺️" AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Åååå dette vil jeg så gjerne lære mer om. Kjempespennende. Har du link?☺️ Anonymkode: 316f8...6e7 Men du kommer jo ikke til å lære noe som helst fra en side som skriver noe lignende som AB325 sier.. Få hodet fylt med informasjon ja, men ikke informasjon som samsvarer med virkeligheten.. Anonymkode: 49589...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #17 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja jeg merker fullmånen, men også i kombinasjon med masse andre energier, i forbindelse med åndelig oppvåkning/ oppstigning. Har den siste uken hatt og har ekstrem hjertebank, har det i perioder uten at det er noe galt med hjertet. Det er så slitsomt, orker ikke gjøre noen ting, og har problemer med søvn. Føler hele kroppen vibrerer innvendig. Har lurt på hva det kan være, jernmangel, andre vitaminmangler, for lite vanndrikking, eller jeg lurer på om noe er galt med meg. Men så leser jeg på flere ulike åndelige sider at det bl.a har vært flere solstormer siste uken, som kroppene våres blir påvirket av. Kroppene våre blir oppgradert på et vis, og tar imot masse energi utenfra i den prosessen. Og dette kan føre til masse ulike symptomer. Syns dette temaet er veldig interessant, men samtidig er det veldig slitsomt med alle disse ekle symptomene. Føler jeg aldri får ro😓 Flere som føler det sånn? Anonymkode: 7cd15...325 Har du lest dette? https://www.qhhtofficial.com/self-discovery/moving-into-the-5d-earth/ Jeg tror det er som du sier; du blir oppgradert på en måte. Pusteøvelser er kjempefint for sånt og når du får hjertebank og det kjennes ut som det skal vokse seg større og nesten ut av kroppen din så kan du bare tenke inni deg "ekspander, ekspander, ekspander" - da åpner hjernechakraet seg og hjertebanken kan bli dempet. (gjør det hos meg og jeg lærte det av en kompis som bruker den samme metoden) Får du ringing i ørene også (ikke tinnitus, men lyder som kommer innimellom)? Det kan også være en del av "oppgraderingen" og du kan be om at lyden dempes så du ikke plages. Anonymkode: 59eaf...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg får småblødninger ved hver fullmåne, og slik har det vært så lenge jeg kan huske. Syklusen har vært varierende, og jeg har i perioder brukt prevensjon. Men dette er konstant, og det skjer kun ved fullmåne. Jeg opplever også økt uro og søvnforstyrrelser. Placebo? Da er jeg veldig imponert over kroppen min. Derimot er jeg ikke overrasket over at det ikke er forsket på. Anonymkode: a4d8b...5bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Del Skrevet 18. april 2022 Vår yngste sover elendig ved fullmåne. Har ikke hatt tro på sånt, men har begynt å sjekke etter netter med mye oppvåkninger og det er alltid fullmåne. Fra 0 til 5 ganger nå. Anonymkode: 66fd9...018 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #20 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 18.21): Gjør fullmåne noe med deg, eller merker du noe til den? Anonymkode: b3f50...776 Det er ikkje mykje forsking gjort på månen og ev. påverknad på kroppen. Men enkelte studier antyder at det kan vera ein samanheng mellom månesyklusane og menstruasjonssyklus, og også på kroppen sin produksjon av melatonin (som igjen påverker søvn): https://www.medicalnewstoday.com/articles/326012#The-moon-and-mental-health Anonymkode: bfaa9...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå