Gå til innhold

Hull i døra og bulk i kjøleskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, dette er ikke en mann jeg ser på som aggressiv eller sint. 
Men, da jeg var hos han sist så jeg hullmerker i døra og bulker i kjøleskap. Jeg ville ikke spørre han om det, men synes det er litt ekkelt.. hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: 20e97...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette noe "nytt" som har kommet? Altså, det har ikke vært der før? 

Kan jo komme av ulike årsaker, men mest sannsynlig må det jo være fra aggresjon.. Jeg hadde nok blitt litt redd ja, og spurt han neste gang hva det har kommet av. 

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (Akkurat nå):

Er dette noe "nytt" som har kommet? Altså, det har ikke vært der før? 

Kan jo komme av ulike årsaker, men mest sannsynlig må det jo være fra aggresjon.. Jeg hadde nok blitt litt redd ja, og spurt han neste gang hva det har kommet av. 

Har ikke sett det før nei. Men igjenn, alle kan være sint, og alle har vel klikka så mye at man har slått i vegger, uten at man er aggressiv? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har ikke sett det før nei. Men igjenn, alle kan være sint, og alle har vel klikka så mye at man har slått i vegger, uten at man er aggressiv? 

Ingen jeg kjenner har slått i vegger, nei. Så vidt jeg vet. Det er slettes ikke vanlig.

Anonymkode: f84b4...f0d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bulk i mitt kjøleskap da flyttemennene bulket det hele veien oppover trappa. Kan det være noe sånt? Det står jo på samme stedet hele tida ellers. 

Hull i døra er kanskje typisk spark? Hadde en aggressiv far og storebror som både slo og sparket hull i dørene da jeg var barn.  Ser lett hva som er kommet av hva. 

Hadde holdt meg unna om en potensiell kjæreste hadde hatt slike aggressive egenskaper. 

Anonymkode: 149bd...818

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sant, det betyr ikke nødvendigvis at vedkommende er i stand til å bruke den type "makt" på et menneske. Men - i de fleste tilfeller så fører det til at folk som bruker en slik makt på gjenstander, kan fort gjøre det på mennesker etterhvert. 

Har selv sett det i alle tilfeller. Hadde ei venninne som hadde en kjæreste, og han brukte knyttneven sin hardt i veggen en dag, før han senere brukte det på henne. Ei venninne av meg har en søster som har flere ganger klikket i vinkel og kastet fra seg gjenstander hjemme, og senere endte det opp med at denne søstera begynte å gå løs på venninnen min. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk bulk i mitt kjøleskap da flyttemennene bulket det hele veien oppover trappa. Kan det være noe sånt? Det står jo på samme stedet hele tida ellers. 

Hull i døra er kanskje typisk spark? Hadde en aggressiv far og storebror som både slo og sparket hull i dørene da jeg var barn.  Ser lett hva som er kommet av hva. 

Hadde holdt meg unna om en potensiell kjæreste hadde hatt slike aggressive egenskaper. 

Anonymkode: 149bd...818

Greia er at han er veldig rolig, og ganske harmonisk av seg. Jeg har aldri opplevd han som sint. For å si det sånn, jeg vet hvilke menn som er potensiell aggressive, da jeg nylig har kommet meg vekk fra en voldelig ex. 

synes det bare er veldig ekkelt, var kanskje 3 hull i døra, og 4-5 bulker i kjøleskap. Kjøleskapet har stått der i 5 år 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ehh, nei.  Man mangler fullstendig selvkontroll hvis man slår hull/bulker i vegger/kjøleskap. Om mulig blir det enda mer patetisk når man ikke engang evner å fikse tingene, men må gå rundt å se på /vise frem sin egen idioti. 

De eneste folka jeg kjenner som slår hull i vegger og lignende er folk som har sinneproblemer. Jævla ubehagelige folk å være rundt. Det er for min del helt uinteressant hvordan en person fremstår, det er jo ved slike handlinger han/henne viser hva som virkelig bor i personen. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 7
Skrevet

Herrelol så mange selvgode det var her, men det er greit. 

Tenk på de fem gangene du har vært mest sint noensinne. Er det virkelig sånn at du aldri har kastet noe eller slått på noe?  Virkelig? 

• Liker 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg sparket hull i ei dør da jeg var barn/ungdom. Jeg var så sint at jeg trodde jeg skulle sprekke 🤣 Ble folk av meg også 😛

AnonymBruker
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden):

Jeg sparket hull i ei dør da jeg var barn/ungdom. Jeg var så sint at jeg trodde jeg skulle sprekke 🤣 Ble folk av meg også 😛

Er vel forskjell på ungdom og voksne. Exen min slo nærmest i stykker hele døra da han var i 30 årene, da er det et større faresignal .

Anonymkode: 111f2...82b

• Liker 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er vel forskjell på ungdom og voksne. Exen min slo nærmest i stykker hele døra da han var i 30 årene, da er det et større faresignal .

Anonymkode: 111f2...82b

Det er jeg enig i. Da begynner det å bli skummelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kompiser som drev med det uten å være sure når de var i tenårene. Har du passert 25 og slår i ting så burde du ha en relativt god grunn. 

Anonymkode: cb81b...9d2

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (21 timer siden):

Tenk på de fem gangene du har vært mest sint noensinne. Er det virkelig sånn at du aldri har kastet noe eller slått på noe?  Virkelig? 

Det har jeg ikke.

• Liker 1
Gjest Krokanrullene
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei, alle har ikke det

AnonymBruker
Skrevet
SidFernwilter skrev (21 timer siden):

Aldri. 

Anonymkode: 23a42...fd1

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bar spørre hva som har skjedd med dørene? 🤷‍♀️ Bare sånn av nysgjerrighet? 

Anonymkode: 3f11e...bba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en bulk i kjøleskapet selv, og flere vegger med hull i siden jeg pusser opp.

Anonymkode: 4be17...36d

AnonymBruker
Skrevet
On 4/16/2022 at 9:18 PM, SidFernwilter said:

Jeg gjorde det da jeg var alvorlig psykisk syk tidlig i 20-årene. Så gikk jeg i terapi og håndterer sinnet mitt på en mer moden og sivilisert måte.

Anonymkode: 99126...3d6

AnonymBruker
Skrevet

Tåpelig og ikke spørre han når du lurer såpass på det. Blir han sint hvis du spør, er det bare å stikke.

Anonymkode: c0a10...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...