AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Er det sant at Tinder gir deg en boost på algoritmen hvis man chatter og utleverer telefonnummer? Alle matchene mine svarte på chat bortsett fra en. Så jeg er veldig fornøyd egentlig. Men det er mange damer jeg har lyst til å matche med. Anonymkode: 5f4ef...224
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Hva er poenget ditt med å holde på sånn? Samle matcher, eller bli kjent med noen? Anonymkode: 2f34c...77e 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er poenget ditt med å holde på sånn? Samle matcher, eller bli kjent med noen? Anonymkode: 2f34c...77e Nei jeg ønsker å bli kjent med noen. Drømmer om en kjæreste.!Men jeg er redd for å bli avvist og ønsker derfor flere muligheter. Anonymkode: 5f4ef...224
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei jeg ønsker å bli kjent med noen. Drømmer om en kjæreste.!Men jeg er redd for å bli avvist og ønsker derfor flere muligheter. Anonymkode: 5f4ef...224 Lær deg å ta det rolig. Snakker du med flere samtidig, så greier du ikke fokusere på noen av dem. Bruk litt tid på chat, og si heller farvel til noen, uten date. Anonymkode: 2f34c...77e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå