Sigrid1 Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 Både min mor, min far og søster har covid-19 nå, og jeg har vært med dem i noen dager nå. Selv føler jeg meg ikke dårlig, kan jeg besøke en venninne da? Er det ikke bare hvis man har symptom man bør holde seg hjemme? Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 Hadde blitt forbanna hvis jeg var venninnen din, og du ikke hadde sagt noe. Jeg hadde satt stor pris på om du informerte meg på forhånd, slik at vi kunne avtalt å treffes en senere gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg hadde holdt meg hjemme , eller hvertfall testa meg. Ingen vits å smitte folk unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 Spør henne? Det hadde vært helt i orden for meg, men det er jo ingen konsensus på dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 Kan du ikke bare ta en test da? Du kan være smittet uten og ha symptomer. Si ihvertfall ifra til venninnen din så hun kan ta den avgjørelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid1 Skrevet 16. april 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 16. april 2022 jeg tror jeg tar sjansen. har enda ikke fått noen symptomer, enda jeg har vært med familien siden mandag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 16. april 2022 #7 Del Skrevet 16. april 2022 2 minutter siden, Sigrid1 said: jeg tror jeg tar sjansen. har enda ikke fått noen symptomer, enda jeg har vært med familien siden mandag. Hva sier venninna di, da? Går ut fra at du har informert henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 16. april 2022 #8 Del Skrevet 16. april 2022 Enkelt som. Spør veninden din om det ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 16. april 2022 #9 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) Dette må du spørre venninnen din om. Du må si du har nærkontakter som er smittet så får hun bestemme om hun vil ha besøk av deg likevel eller vente. Viktig å si i fra så folk kan få bestemme selv. Jeg hadde i alle fall blitt forbanna hvis noen som har vært med folk som var smittet, kom til meg uten å si i fra om det. Hadde aldri gått selv heller til noen uten å si fra om at jeg kan være smittet etter nærkontakter. Så si i fra til henne så får hun bestemme det Endret 16. april 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nora Skrevet 17. april 2022 #10 Del Skrevet 17. april 2022 Citha skrev (10 timer siden): Hadde blitt forbanna hvis jeg var venninnen din, og du ikke hadde sagt noe. Jeg hadde satt stor pris på om du informerte meg på forhånd, slik at vi kunne avtalt å treffes en senere gang. Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 18. april 2022 #11 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg hadde ikke sagt noe på det om du kom bare du er frisk. Altså uten symptomer, test unødvendig. Dette gjelder mye mer enn covid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 19. april 2022 #12 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg trodde vi var ferdige med slike spørsmål som dette nå. Er du syk, hold deg hjemme. Er du frisk, gjør som du vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 19. april 2022 #13 Del Skrevet 19. april 2022 Hvis man VET at man har vært nærkontakt, og det over flere dager, så sier man fra til den man skal møte! Jeg hadde tatt deg imot så lenge du ikke har symptomer, men det gjelder ikke alle, så den eneste som kan svare på det er din venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg