Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge 34 år gamle, har svært god økonomi og jeg har tro på forholdet. I tillegg har jeg PCOS.

Jeg er usikker på om jeg ønsker å beholde. 

Planen var å begynne å prøve til våren neste år, og de ekstra månedene har mye å si i et nytt forhold. 

Noen som har tanker å dele rundt dette?

Anonymkode: 2c905...04a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt absurd å vurdere abort som 34 åring med PCOS når dere ønsker barn. 

Anonymkode: 0b870...224

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt absurd å vurdere abort som 34 åring med PCOS når dere ønsker barn. 

Anonymkode: 0b870...224

Ja, det er det jeg også kjenner på.

Samtidig er et svangerskap en stor livesendring og for meg føles dette veldig tidlig. Jeg skulle ønske vi hadde kjent hverandre bedre, reist mer, og bodd sammen over lengre tid først.

Men, som du sier; vi har jo egentlig hatt hell i uhell, og jeg er veldig ambivalent. Jeg tror definitivt vi kan gi barnet en god oppvekst. 

Anonymkode: 2c905...04a

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier han da?

Er enig i at med PCOS hadde jeg tenkt meg grundig om. Å avbryte svangerskapet når det ikke er så veldig lenge til det blir aktuelt, det hadde kjentes feil for meg. Men det er jo flere ting som spiller inn. Ikke sikkert at du har alvorlig PCOS?

Anonymkode: 9317f...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kan tenkte slik om omstendighetene, men det er jo ingen hemmelighet at du har litt dårligere odds enn andre. Hadde aldri tatt abort om jeg var deg, for dette er kanskje den ene gangen du fikk mulighet. Hilsen ei som har samme diagnose som deg og fikk barn via ivf til slutt. 

Anonymkode: 66da8...5a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Behold. Ja, det var kanskje tidlig inn i forholdet, men du har kanskje ikke mange år på deg til å få barn, samt tullete å ta abort for å vente i 1 år liksom.. go for it! Kanskje rekker dere til og med 2 barn før det er for sent 😄

Anonymkode: 08568...1e3

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva sier han da?

Er enig i at med PCOS hadde jeg tenkt meg grundig om. Å avbryte svangerskapet når det ikke er så veldig lenge til det blir aktuelt, det hadde kjentes feil for meg. Men det er jo flere ting som spiller inn. Ikke sikkert at du har alvorlig PCOS?

Anonymkode: 9317f...7d8

Han er veldig forståelsesfull. Han er enig med meg i at det er tidlig, men er veldig innstilt på at dette klarer vi sammen, dersom det er det jeg vil.

Anonymkode: b6916...2b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kanskje kan tenkte slik om omstendighetene, men det er jo ingen hemmelighet at du har litt dårligere odds enn andre. Hadde aldri tatt abort om jeg var deg, for dette er kanskje den ene gangen du fikk mulighet. Hilsen ei som har samme diagnose som deg og fikk barn via ivf til slutt. 

Anonymkode: 66da8...5a9

Jeg har også trodd det, men ble gravid med eksen også. 

Ja, jeg har PCOS, men jeg har hatt helt perfekt timede sykluser på ca 31 dager og jeg er ganske slank. 

Anonymkode: b6916...2b8

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er for tidlig. Men jeg hadde nok beholdt, om jeg ville ha barn da. 

Anonymkode: 3881a...a65

AnonymBruker
Skrevet

Hadde beholdt.

Anonymkode: c331d...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...