Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det at voksne folk overnatter hos hverandre når de bor nære? Jeg skjønner at folk kan reise noen timer og besøke venner i noen dager, men hvis man bor 20 minutter kjøring unna så synes jeg det bare er merkelig 🙈

Typen er noen venner som alltid skal overnatte plutselig. Sånn vi inviterer de på middag, og de har med deg alkohol og sovepose🤐  typen liker det ikke noe særlig, men har ikke hjerte til å si nei🙄 jeg synes selve kvelden og natten er helt greit, men hater dagen etter. Mister hele dagen fordi de sover lenge og drøyer. Jeg synes vi er for gamle for ordinære overnattings besøk, og at folk kan finne seg måter å komme seg hjem på, eller bare unngå å drikke 🙄

Så seriøst er dette vanlig? Eller er det bare vennene til samboer som er merkelige? 🥴

Anonymkode: af8c0...258

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig. 

Anonymkode: 21dec...8fe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig. neste gang dere inviterer så er det bare å spesifisere at dere inviterer på middag, men at det ikke passer at de sover over, så de må komme seg hjem med buss/taxi når kvelden er over. 

Anonymkode: 4f255...168

• Liker 5
Skrevet

Ikke vanlig her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sover ofte over hos venninna mi etter fest. Men det er selvsagt avtalt og ok for henne/familien. 

Anonymkode: 97d24...c33

AnonymBruker
Skrevet

20 minutter, da kan man vel ta en taxi eller få noen til å hente/bringe? 

Anonymkode: 6465a...866

• Liker 1
Skrevet

Ikke vanlig her heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig, med mindre man har planlagt.. 

Anonymkode: ffe15...8bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd at jeg har hatt jentekvelder med min venninne,der jeg har overnattet fordi bussforbindelsen hjem er så dårlig og jeg ikke liker å ta taxi alene. Det vil dessuten koste veldig mye med drosje. Bor ca.20 min unna. Men jeg sover alltid dårlig der og står opp tidlig, når hun står opp. Hater å overnatte hos folk. 

Hjemme har venner av min mann overnattet noen ganger. Da er det snakk om folk som kommer langveis i fra, og jeg har litt motvillig sagt det er ok for en natt. Men at voksne folk vil overnatte på sofaen hjemme hos en småbarnsfamilie som står opp i 06-tiden forstår jeg meg lite på. Jeg hater at det ligger et snorkende og prompende dyr i stua og drar seg til langt på dag. Synes det er rett og slett ekkelt å bli møtt av sovelukt og halvnaken gubbe når vi kommer opp i stuen om morgenen. Har derfor sagt til min mann at dette er noe jeg ikke liker. Hans venner er alle høyt utdannede mennesker med godt betalte jobber, så de har ingen problemer med å betale for hotell. 

Anonymkode: aaff6...c5c

• Liker 4
Skrevet

Det forekommer, men er avtalt og på egne rom. Veldig praktisk, en kan legge seg når en vill.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overnatter bare hos venninner som er alene hjemme, på den måten får vi ekstra mye tid til å prate sammen. 
Hadde mislikt å overnatte etter middagsselskap. Synes det virker veldig rart. Kan dere ikke bare gi dem nummeret til et godt taxiselskap? 

Anonymkode: 21a71...b47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre på 60 gjør det av og til, selv om det er 15 min unna med bil. De tar seg vin til maten om kvelden der, sover, spiser frokost og tar f.eks en gåtur der før de kjører hjem på søndagen. 

Anonymkode: edebd...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Her bot vennene våres mellom 20-35min unna. De fleste overnatter alltid her. Ser ikke på det som et problem. Deilig å slippe å betale for taxi. Siste buss herfra går kl 2200. Og det er ofte for tidlig. Har tre gjesterom. De tar med seg sovepose eller sengetøy så vi slipper å styre med det. 

Vi overnatter også hos venner av og til, men foretrekker selv å helst sove hjemme. 

Vi er 30år. 

Anonymkode: c3907...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig her heller, men det hender en venninne overnatter når jeg er alene hjemme. Da drikker vi vin og koser oss, men jeg liker best at hun ikke drøyer for lenge dagen etter. Da har jeg fått nok sosialt for en stund 🙈

Anonymkode: 7c8ba...240

Skrevet

Jeg har ofte gjort det etter fest, men det er fordi siste buss går før midnatt (taxi er uaktuelt): Hater det egentlig for sover utrolig dårlig hos andre. Så ofte tar jeg første buss/tog hjem i 7 tiden. 

Har også hatt venner på overnatting hos meg. Som noen andre nevner er jeg ikke så begeistret for det, for noen av de henger der langt utover ettermiddagen. Kjenner at det er det siste jeg trenger dagen derpå, haha. Var noen ganger jeg dro en hvit løgn og sa ifra på forhånd at jeg skulle bort dagen etter så de måtte hjem før 12/13 😂

AnonymBruker
Skrevet

Overnattet av og til etter fest og sånt i tidlig tyveårene, hvis det var hjemmefest på bygda liksom..... ikke normalt hos voksne 😬😬😬 ærsj så kleint og rart

Anonymkode: a0648...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...