AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Jeg er med i en klubb som består av barn av mine foreldres venner. Venner som de hadde da jeg var barn og som vi var mye sammen med. Har du kontakt med noen av dem? Hva med de du gikk på barneskolen med? Har du kontakt med dem? Anonymkode: 04dee...9e4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Nei, null kontakt. Anonymkode: be540...649
KristineS Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Min beste venninne ble jeg kjent med fordi foreldrene våre var venner. Vi har kjent hverandre hele livet, og har fortsatt mye kontakt selv om vi bor i hver vår by. Nå er vi begge over 30 med barn og er faddere på hverandres førstefødte 😊 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 Ingen! Mine foreldre hadde ikke venner sånn sett. Vi barna var jo bare med nabobarna og de vi gikk i klassen med. Vi flyttet noen ganger, så vi byttet skole flere ganger. Har ikke kontakt med noen fra barndom / skole. Synes dette er trist, håper du TS og andre som har bodd en plass, har et barndomshjem, har sine barndomsvenner vet hvor heldige dere er! Anonymkode: 5b14d...e80 1
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 Så koselig med en sånn klubb jeg har kontakt med de fleste av barna til mine venners foreldre, men vil ikke kalle dem venner. Noen møter jeg innimellom fordi vi har felles venner, andre ikke. Vi har snakket om på Facebook og ha et treff på et av stedene vi var mye som barn, men det har blitt med snakk i 10 år jeg har 2 venninner fra barneskolen, eller barnehagen faktisk. Ellers har jeg kontakt med de fleste fra barneskolen, som i at vi er fb venner, og for noen år siden arrangerte jeg en « klassefest» med de som gikk i klassen opp gjennom årene. Veldig mange kom, så det var hyggelig.
Silva Pluvialis Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 (endret) Ja, Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Ja noen, og par av dem er nære. En annen er en eks som har blitt en god venn. Anonymkode: e58c2...ba8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Har ikke kontakt annet enn å kunne slå av en prat om vi møtes. Har kontakt med en venn fra barneskolen. Vi ble bestevenner på midten av barneskolen og er det fortsatt ❤️ Alle de andre har jeg mistet kontakten med. Anonymkode: d2bbc...33a
Chiyo Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Nei. Det er vel litt motsatt. En av min mors beste venner fikk hun fordi jeg var bestevenn med datteren hennes når jeg var liten, men jeg har ikke noe forhold til datteren lenger. Jeg har to veldig nære venner som jeg fikk på barneskolen. Vi gikk i samme klasse. 😊
Arkana Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Nei, jeg har liten kontakt med barndomsvenner. Mine to beste venninner fra barndommen har jeg kontakt med på Facebook, men vi bor i vidt forskjellige landsdeler så treffes ikke. Den venninnen jeg har som jeg har kjent lengst har jeg kjent siden videregående.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 Vet ikke helt hva som kom først. Men noen av mine barndsomsvenner fra barnehagen/skolen var også barn av kollegaer/venner av mine foreldre. Det var helt naturlig at vi ble venner fordi vi også flyttet til samme nabolag når vi var 4-6 år gamle. (Da hadde vi allerede kjent hverandre noen år) Noen av våre foreldre har flyttet/byttet jobb, men de snakkes innimellom og mamma er fortsatt nær venninne med en av mødrene. Anonymkode: 0d7ca...536
Cata Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 Har generelt ikke kontakt med barndomsvenner selv om jeg av og til utveksler noen meldinger på FB med et par som gikk i samme klasse. Uansett, jeg fikk ikke noen venner gjennom foreldrene mine - hvordan skulle nå det gått til? De som var barndomsvenner var noen unger i nabogate pluss noen fra klassen min på barneskolen. Har litt kontakt med noen fra VGS og god kontakt med en del venner fra studietiden.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 14.05): Ingen! Mine foreldre hadde ikke venner sånn sett. Vi barna var jo bare med nabobarna og de vi gikk i klassen med. Vi flyttet noen ganger, så vi byttet skole flere ganger. Har ikke kontakt med noen fra barndom / skole. Synes dette er trist, håper du TS og andre som har bodd en plass, har et barndomshjem, har sine barndomsvenner vet hvor heldige dere er! Anonymkode: 5b14d...e80 Har et barndomshjem, men ikke noen kontakt med foreldres venners barn, heller ikke noen spesiell kontakt med venner fra barndom/ungdom. Er ofte slik at noen henger bedre sammen en andre, vi går ikke i noen klubb, reiser på ferie sammen med noen, ligger ingenting drama bak, Anonymkode: f51f9...c7a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Nei, ingen Har venner fra barneskolen enda da. Anonymkode: 35839...24c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 Ja. En av mine beste venninner er datteren til min mors barndomsvenninne. En annen vokste opp i nabohuset til mine besteforeldre hvor jeg tilbrakte mye tid som barn. Resten av venninnene mine har jeg kjent siden barneskole og ungdomsskole. Anonymkode: c70dd...983 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 Cata skrev (På 16.4.2022 den 15.50): Har generelt ikke kontakt med barndomsvenner selv om jeg av og til utveksler noen meldinger på FB med et par som gikk i samme klasse. Uansett, jeg fikk ikke noen venner gjennom foreldrene mine - hvordan skulle nå det gått til? De som var barndomsvenner var noen unger i nabogate pluss noen fra klassen min på barneskolen. Har litt kontakt med noen fra VGS og god kontakt med en del venner fra studietiden. Ved at foreldrene dine hadde venner med barn i omtrent samme alder som deg? Nei, jeg har egentlig ikke kontakt med noe fra barndommen i det hele tatt. Har en jevngammel bekjent som er sønn av et vennepar av foreldrene mine. Vi slår av en prat hvis vi treffes, men har ikke lenger noen relasjon. Har egentlig ikke kontakt med noen fra barneskolen eller ungdomsskolen. Knapt nok folk fra videregående. Anonymkode: 826bc...267 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 Ja, vært venner snart i 40 år, er en av mine aller nærmeste. Vi begge har barn og vi møtes ofte med og uten barn🥰 Anonymkode: 37752...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Ja, er venner med flere fra barndommen. Men ikke barna av mine foreldres venner. Anonymkode: 03fca...b7a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 Niks! har absolutt INGEN kontakt med noen fra barndommen... Anonymkode: 5636a...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå