AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Har to barn men vurderer den tredje. Det jeg er redd for er at det tredje barnet vil velte lasset og at det blir for mye. Nå koser vi oss med to barn der en voksen har ett barn. Det er greit når det gjelder å ta barn ut av bilen, nå vi er på tur, når vi spiser (de er 1 og 3 år gamle og trenger enda litt hjelp). Dere som har 3 eller fler, hvordan var overgangen fra 2 til 3? Anonymkode: f119f...ff8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Null problem. Merket det knapt på annet enn klesvasken. Tredjemann ble bare med på lasset. Fikk nr 3 da de to andre var 5 og 2.5. Anonymkode: cb155...e7c
Arkana Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Overgangen var helt problemfri. Med to barn har man jo allerede rutiner på plass så tredjemann bare føyer seg inn i dem. Det er dessuten veldig sjelden man må være én voksen per barn så jeg kjenner meg ikke igjen i de tingene du bekymrer deg for, det har i alle fall aldri vært et problem. Jeg har f.eks. vært alene om morgenstell, frokost og kjøring til barnehage/skole med alle tre, det går veldig fint.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 Fra to til tre var den letteste overgangen. Rutiner var satt og minstemann ble bare med på lasset. Eldste er også såpass stor at hun hjelper mye til, men dette kommer jo an på både personlighet og aldersforskjell på barna. Hun er 10 nå, minste er to. Så har vi en midt mellom der igjen 😊 Anonymkode: 55c97...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå