Gå til innhold

faker

Gjest Jebediha

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri gjort det - ser ingen grunn til det. Det er da helt naturlig at man ikke får orgasme hver gang, det tror jeg de fleste (voksne) menn forstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt, men det var fordi han ville ikke gi seg før jeg hadde kommet. Vi hadde da holdt på i en evighet og jeg var drittlei. Jeg stønnet ikke og holdt en laaang seanse, men bare sa at nå hadde jeg kommet... og nå kunne vi gi oss. hehe :)

Jeg trenger ikke å fake med ham jeg er med nå, det hadde jeg virkelig ikke giddet og ikke hadde jeg fått noe ut av det heller!!

Skrevet

Det hendte oftere i starten av min seksuelle "karriere" enn nå :-)

Har skjedd en tre-fire ganger m samboern min i løpet av to år... Og de gangene har jeg rett og slett ikke klart å komme, og han har jobbet så iherdig at jeg ville gi ham gleden av å tro at han hadde klart det.

Men jeg kommer så og si alltid da... Heldigvis!

Skrevet
Gjør det hver gang, fordi han er ikke noe flink. Han tror det så veldig selv at han er flink og ser helt overbevist ut, men det er så feil, så feil..

Hvorfor i all verden skal han kunne gjøre ting annerledes, når du later som det han gjør nå er kjempe bra? Kanskje på tide å bli voksen nok, til å ta ansvar ovenfor din egen seksualitet. Der du faktisk ikke forventer at mannen forstår hvordan du vil ha det, uten å fortelle eller vise.

Skrevet

Det var ei periode for veldig lenge siden at jeg slet litt med å nå toppen, men ellers hadde jeg det bra. Veldig bra, faktisk, og dette var det viktig for meg å få vist til ham.

Så jeg feika noen ganger. Jeg hadde det godt, han hadde det godt, men han trodde jeg hadde det enda bedre enn jeg virkelig hadde det. Vel... Jeg gjør det ikke igjen. I ettertid vet jeg at det hadde vært mye enklere å si ifra der og da, i stedet for å ta ifra ham muligheten til å hjelpe meg videre. Jeg trodde jeg ville såre ham om jeg sa ifra, men ved å la være såret jeg oss begge.

En av gjestene her satte gode ord på problemstillinga:

Rett og slett fordi det er mange jenter som ikke kan få orgasme ved samleie i det hele tatt, og at har man sex så vil man jo gjerne at mannen skal vite at man nyter det. For det er jammen ikke alle menn som skjønner at sex faktisk kan være godt selv om man ikke klarer å få orgasme...

Skrevet

Et realt mannfolk tror jeg ikke hadde blitt så veldig sur hvis dama ikke kommer. Hvis han har vettet i rett forstand, that is.. Jeg tror de fleste heller blir veldig såret dersom de skulle funnet ut at de har blitt holdt for narr! Jeg er veldig prinsippfast på akkurat det her med å ikke skjule noe som helst for kjærester/samboere/ektefeller..

Og, fra en annen vinkel; hvis man faker en orgasme tror jo karen at det han gjorde der og da var bra og at det var det du kom av, -og gjør samme greia neste gang, og neste gang, og neste gang...

Du taper selv på det ved å fake!

Tenk så mye moro man kan ha med å eksperimentere litt, og prøve ut litt forskjellige metoder for å få det bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...