Gjest Jebediha Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 hvor ofte faker dere orgasmer ? helle tiden eller av og til.
Gjest -jente, 34- Skrevet 3. november 2005 #4 Skrevet 3. november 2005 Gjør det hver gang, fordi han er ikke noe flink. Han tror det så veldig selv at han er flink og ser helt overbevist ut, men det er så feil, så feil..
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #5 Skrevet 3. november 2005 Jente 34, hvorfor gidder du? La stakkaren være, eller hjelp han, for både ditt eget og hans beste. (Dst.)
Nelle Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Aldri. Aldri gjort det heller. Trenger ikke det...
Majka Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Aldri. Har ikke falt meg inn en gang. Hva godt kan det føre med seg?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 Aldri. Har ikke falt meg inn en gang. Hva godt kan det føre med seg? ← Rett og slett fordi det er mange jenter som ikke kan få orgasme ved samleie i det hele tatt, og at har man sex så vil man jo gjerne at mannen skal vite at man nyter det. For det er jammen ikke alle menn som skjønner at sex faktisk kan være godt selv om man ikke klarer å få orgasme...
Gjest Milah Skrevet 4. november 2005 #9 Skrevet 4. november 2005 Har gjort det.. Gjør det aldri igjen..
Gjest Vindelspev Skrevet 4. november 2005 #10 Skrevet 4. november 2005 Jeg er ikke så korttenkt at jeg gjør meg selv en slik bjørnetjeneste. Det burde ikke du heller.
Luckyme Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 Det har skjedd en gang, og aldri igjen.. følelsen av å juge for at typen skal føle seg vel, er absolutt ikke verdt det..! Da er det bedre å si at man ikke fikk orgasme, at det er like deilig å ha sex og nyte mannen og slippe å tenke på om man får det eller ikke.. Orgasmen er ikke alltid nødt for å ha det sinnsykt deilig Selv om jeg 98% av tiden får det med typen
-sandra- Skrevet 21. november 2005 #12 Skrevet 21. november 2005 (endret) borte Endret 9. juni 2008 av -sandra-
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #13 Skrevet 21. november 2005 hvis jeg ikke er fornøyd med sexen så syter jeg og sier ifra istedenfor å ligge og stønne og klovne meg. Jeg liker ikke lyden av stønningen min uansett, så hvorfor gjøre det enda mer
Gjest Gitte Skrevet 21. november 2005 #14 Skrevet 21. november 2005 Har gjort det, men det var mot en fyr jeg bare hadde sex med, ikke noe forhold. Han var så dårlig på det han drev med, og jeg ville bli ferdig, så jeg faket. Jeg hadde ingen planer om å ha sex med han igjen, så det var like greit. Med typen har jeg ingen behov for å fake :-D
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #15 Skrevet 22. november 2005 Har aldrig hatt behov for og fake ein orgasme
Helene Skrevet 22. november 2005 #16 Skrevet 22. november 2005 Har faket. Det er vanskelig å få orgasme når mannen kaller deg idiot og masse annet stygt i det ene øyeblikket (for x antall ganger), ber om unnskyldning, for så å forvente seg forsoningssex. Er lykkelig skilt og singel nå
Twinkle Skrevet 23. november 2005 #17 Skrevet 23. november 2005 Det hente at jeg gjorde det med min eks ja...
Gjest Miloine Skrevet 23. november 2005 #18 Skrevet 23. november 2005 hvis jeg ikke er fornøyd med sexen så syter jeg og sier ifra istedenfor å ligge og stønne og klovne meg. Jeg liker ikke lyden av stønningen min uansett, så hvorfor gjøre det enda mer ← enig kjenner meg igjen her, men ikke med han jeg er samboer med nå - bare så det er nevnt
Gjest baby-E Skrevet 23. november 2005 #19 Skrevet 23. november 2005 husker jeg gjorde det noen ganger med exen, men det førte jo ikke noe godt med seg, så det sluttet jeg med. Har aldri faket med samboern...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #20 Skrevet 24. november 2005 Aldri. Det hadde vært århundrets bjørnetjeneste siden jeg aldri noensinne har fått orgasme med noen mann. Lever jo i håpet,-men hadde jeg faket så hadde jo min mann trodd at alt var greit. Nå vet han at vi har noe å jobbe mot, men vi stresser ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå