AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Har bestilt reise til Spania i september og betalt inn depositum. Står på tui sine sider at restbeløpet skal forfalle 35 dager før avreise. Når jeg logger inn på min side står det at hele beløpet har betalingsfrist 5. mai (altså før feriepengene kommer som skal brukes til restbeløp). Noen som vet noe om dette? Tui sin telefon er stengt til tirsdag pga påske Anonymkode: 398c6...4a1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har bestilt reise til Spania i september og betalt inn depositum. Står på tui sine sider at restbeløpet skal forfalle 35 dager før avreise. Når jeg logger inn på min side står det at hele beløpet har betalingsfrist 5. mai (altså før feriepengene kommer som skal brukes til restbeløp). Noen som vet noe om dette? Tui sin telefon er stengt til tirsdag pga påske Anonymkode: 398c6...4a1 Håper da inderlig at du melder TUI på tirsdag for å få svar, og ikke tar for gitt at det svaret du får på KG denne påskeaften... Anonymkode: 5544c...f1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå