AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Jeg er veldig sensitiv på dette med kroppsbilde. Jobber hardt mentalt for å få ett bedre syn på meg selv psykisk. jeg trener mye osv. MEN når han som står meg nærmest aldri sier noe fint til meg eller kompliment utenom at jeg ser ut som en flodhest syns ikke jeg er så koselig. Aldri at jeg er søt, fin eller pen eller noe positivt. Han tar på meg og kaller meg flodhest eller tidligere skrott. Jeg forbinder ikke det med positivt. Syns det er koseligere om han sier pene ting. Har sagt det til han men da slenger han bare ut «okei du er lang og tynn da» jeg blir oppriktig lei meg Anonymkode: c8481...334 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er veldig sensitiv på dette med kroppsbilde. Jobber hardt mentalt for å få ett bedre syn på meg selv psykisk. jeg trener mye osv. MEN når han som står meg nærmest aldri sier noe fint til meg eller kompliment utenom at jeg ser ut som en flodhest syns ikke jeg er så koselig. Aldri at jeg er søt, fin eller pen eller noe positivt. Han tar på meg og kaller meg flodhest eller tidligere skrott. Jeg forbinder ikke det med positivt. Syns det er koseligere om han sier pene ting. Har sagt det til han men da slenger han bare ut «okei du er lang og tynn da» jeg blir oppriktig lei meg Anonymkode: c8481...334 Synes ikke du skal godta dette. Hva du velger å gjøre med det får være opp til deg. Anonymkode: 2676d...049 5
Silva Pluvialis Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 🚩🚩🚩 Du overreagerer ikke. Det høres ut som han nærmest mobber deg. Ikke greit. 3
Tone83 Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 Han her har ikke respekt for deg.. det beste du kan gjøre for ditt selvbilde er å si deg god for et slikt menneske. 3
Sinte-my Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 Hvorfor godtar du at han sier sånt til deg? Man kaller ikke andre for en flodhest uansettt relasjon, og i hvertfall ikke en kjæreste. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 Han respekterer deg ikke! Jeg hadde kommet meg vekk om jeg var i dine sko. Han er jo ikke i stand til å si unnskyld engang.. Anonymkode: 793c2...5b1 2
Trolltunge Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Si klart og tydelig; Det der er ikke ok å si. Ikke noe "Jeg blir lei meg når du sier slikt." eller "Du sier ting som sårer meg, men gir meg ikke komplimenter. " Bare rett frem "Det der er ikke ok å si." Som stadfestning, ikke spørsmål eller noe ydmykhet i det. Min mann tuller litt for mye, og drar det innimellom for langt. Da får han slik klar beskjed, ikke noe om og men, eller "jeg føler at...". Bare rett frem beskjed. Det er det enkleste, og også det som forstås lettest. Dette er ikke greit! 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Din kjæreste bryter deg ned mentalt, samtidig som du prøver å jobbe deg opp. Den jobben du gjør, vil bli langt lettere uten han som drar deg ned. Du vet nok hva du bør gjøre, sånn egentlig. Anonymkode: 43e93...401 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Han vet veldig godt at jeg jobber med meg selv og samarbeider med en coach om være fornøyd med den innsatsen jeg gjør og at jeg må tenke positivt om kroppen. Jeg er ikke stor men i speilbilde mitt føler jeg meg stor. Altså hjernen min tenker det. Da er det ikke ok for meg at han kaller meg flodhest fordi jeg har trent masse for å bli sterkere. har lagt på meg 3-4 kg men muskler. Og har jobbet hardt. Før kalte han meg skrott. idag fikk jeg litt nok av å bli kalt flodhest når jeg jobber så hardt mentalt for å godta endringer i kroppen og aksepetere den. jeg sa til han at at jeg syns ikke det er ok å bli kalt flodhest. En gang var ok men over tid ikke ok. Spes ikke når vi koser å sånn så syns jeg ikke det er ok å bli kalt det. kan tåle en spøk men den ble dratt litt langt og siden han ellers ikke sier noe fint så ble jeg faktisk litt opprørt. Anonymkode: c8481...334 1
kraftwerk Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vet veldig godt at jeg jobber med meg selv og samarbeider med en coach om være fornøyd med den innsatsen jeg gjør og at jeg må tenke positivt om kroppen. Jeg er ikke stor men i speilbilde mitt føler jeg meg stor. Altså hjernen min tenker det. Da er det ikke ok for meg at han kaller meg flodhest fordi jeg har trent masse for å bli sterkere. har lagt på meg 3-4 kg men muskler. Og har jobbet hardt. Før kalte han meg skrott. idag fikk jeg litt nok av å bli kalt flodhest når jeg jobber så hardt mentalt for å godta endringer i kroppen og aksepetere den. jeg sa til han at at jeg syns ikke det er ok å bli kalt flodhest. En gang var ok men over tid ikke ok. Spes ikke når vi koser å sånn så syns jeg ikke det er ok å bli kalt det. kan tåle en spøk men den ble dratt litt langt og siden han ellers ikke sier noe fint så ble jeg faktisk litt opprørt. Anonymkode: c8481...334 Hadde dumpa denne manne på flekken. Det er jo kjæresten din sin feil at du må jobbe og jobbe med psyken din og selvbildet ditt, og slik skal det ikke være. Denne mannen driver med psykisk vold, og det kommer bare til å bli verre når du setter grenser for deg selv. Her må du faktisk bare slå opp, for han ødelegger deg. Kjørester skal bygge hverandre opp, ikke ned - og når man systematisk jobber for å knekke kjæresten sin, da er det på tide å forlate han. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han vet veldig godt at jeg jobber med meg selv og samarbeider med en coach om være fornøyd med den innsatsen jeg gjør og at jeg må tenke positivt om kroppen. Jeg er ikke stor men i speilbilde mitt føler jeg meg stor. Altså hjernen min tenker det. Da er det ikke ok for meg at han kaller meg flodhest fordi jeg har trent masse for å bli sterkere. har lagt på meg 3-4 kg men muskler. Og har jobbet hardt. Før kalte han meg skrott. idag fikk jeg litt nok av å bli kalt flodhest når jeg jobber så hardt mentalt for å godta endringer i kroppen og aksepetere den. jeg sa til han at at jeg syns ikke det er ok å bli kalt flodhest. En gang var ok men over tid ikke ok. Spes ikke når vi koser å sånn så syns jeg ikke det er ok å bli kalt det. kan tåle en spøk men den ble dratt litt langt og siden han ellers ikke sier noe fint så ble jeg faktisk litt opprørt. Anonymkode: c8481...334 Han er en idoit. Han kommer alltid til å kalle deg noe. Det viser han jo til deg hele tiden. Han fucker deg opp. Anonymkode: 43e93...401 2
Gjest Lunaris Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 (endret) Han høres ut som en drittsekk. Det finnes snille, gode menn der ute med hodet på riktig plass, og det er ikke han der. Endret 16. april 2022 av Lunaris
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 Prøver han selv å forbedre kroppen sin, og så klarer han det ikke så bra som deg? Kan det være at han er misunnelig på fremgangen din, og at han prøver å trykke deg ned for å få seg selv til å føle seg bedre? Anonymkode: 50db9...16e
Lovis Fenja Skrevet 16. april 2022 #14 Skrevet 16. april 2022 Tipper han synes du er for bra for han. Eneste grunnen jeg kan komme på for slik oppførsel. Ikke greit uansett grunn.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #15 Skrevet 17. april 2022 Skrott betyr bare kropp. Flodhest er ikke ok. Anonymkode: 9944b...f0a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #16 Skrevet 17. april 2022 Han høres mindre begavet ut, og det virker som han har noen issues selv. Jeg hadde ikke giddet å være sammen med noen jeg måtte forklare til at slikt ikke er greit, det forstår enhver med normalt utviklede sosiale evner helt selv. Anonymkode: 2a171...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå