AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Hei Jeg bruker vanligvis bareminerals under eye brightener og jane iredale pudder i ansiktet og er fornøyd med det. Det blender fint og ser passe naturlig sminket ut Men jeg ønsker meg noe jeg kan bruke for å dekke blå ringer under øynene og rødhet/blodårer over øyelokkene de dagene jeg ikke har lyst til å bruke pudder/fullt sminkeansikt. Noen som har noe tips til concealer eller annet som ser naturlig ut uten at man sminker huden rundt? Jeg har problemer med å finne noe som gir en naturlig overgang til huden rundt som da ikke er sminket. Anonymkode: 68d69...9b1
Nightcrawler00 Skrevet 17. april 2022 #2 Skrevet 17. april 2022 Jeg sliter også med å bare kunne gå med concealer. Det blir ofte ekstra synlig hvor man faktisk har sminket seg... Men tipset mitt til deg (fra meg, som også er ordentlig mørk under øynene) er å bruke en color corrector. Den demper det blå så du kan slippe unna med mindre concealer. Jeg har brukt fra litt ulike merker, men alle er i en eller annen ferskenaktig nyanse. Jeg bruker bare bittelitt akkurat der det er nødvendig, og det hjelper mer enn concealer, synes jeg.
Thywjyr Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Jeg sliter og med mørke ringer under øynene og blodårer over øyelokkene. Jeg bruker en colour corrector fra Charlotte Tilbury som jeg synes fungerer veldig bra. Det blå under øynene blir «grått» om jeg kun har consealer. Colour Corrector skjuler blåheten så godt som 100% og det skal veldig lite produkt til.
Diamant20 Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Jeg er veldig fornøyd med concealer fra fenty beauty. Mange ulike toner så bør gå greit å finne en som passer deg🙌🏽
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Jeg bruker 2in1 foundation & concealer fra Artmiss.no. Den har så sinnsykt bra dekkevne, aldri vært borti et så bra produkt! Anonymkode: b0e47...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå