Gå til innhold

Hvorfor er så utrolig mange antivaxxer/Coronafornektere også Putin tilhengere?

Laraa

Anbefalte innlegg

CrossRoad skrev (37 minutter siden):

President Bush beordret amerikanske styrker til Afghanistan som en følge av angrepet på WTC. Man antok blant annet at Osama Bin Laden oppholdt seg i fjellene i grenseområdet mot Pakistan. Det du videre refererer til her blir ren spekulasjon. 

Spekulasjon? Tja , jeg har ialfall ikke vitenskapelig statistikk i ryggen, bare en vag hukommelse om at antallet av f.eks USA sine dronedrap eskalerte i den tiden. Det finnes trolig forskere som kan svare deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Grosny skrev (13 minutter siden):

Spekulasjon? Tja , jeg har ialfall ikke vitenskapelig statistikk i ryggen, bare en vag hukommelse om at antallet av f.eks USA sine dronedrap eskalerte i den tiden. Det finnes trolig forskere som kan svare deg godt.

Drapene eskalerte helt sikkert. Det er årsaken til hvorfor de eskalerte som er ankepunktet her. Jeg mener at de eskalerte som følge av "krigen mot terror".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrossRoad skrev (3 minutter siden):

Drapene eskalerte helt sikkert. Det er årsaken til hvorfor de eskalerte som er ankepunktet her. Jeg mener at de eskalerte som følge av "krigen mot terror".

Det kan tenkes at dronedrapene var en del av den kampanjen mot terror, men det som er ille var jo at dronedrapene var særdeles grov og dødelig terror.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (11 minutter siden):

Det kan tenkes at dronedrapene var en del av den kampanjen mot terror, men det som er ille var jo at dronedrapene var særdeles grov og dødelig terror.

Det er jeg 100% enig med deg i. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...