AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Jeg vet det sikkert varierer, men lurer på om det er en rådende norm for hår/ikke hår i kvinners underliv. Vi er begge i midten av 30-årene. Jeg barberer det helt kort og godt innenfor bikinilinja, men helt glatt er det jo ikke. Forventer menn flest et vokset underliv? Anonymkode: a075e...c91
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Finnes ingen fasit her. Gjør det du liker best selv. Er han kresen, får du nok greie på det etterhvert. Anonymkode: a7d52...fd5 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Ingen fasit. Jeg er ikke komfortabel med å være glattbarbert, så jeg er aldri det første gang jeg skal har sex med en date, jeg legger ikke opp til at det er glattbarbert som er min standard. Anonymkode: c9160...219 7 1 1
sicario Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forventer menn flest et vokset underliv? Anonymkode: a075e...c91 Absolutt ikke en forventning. Jeg hadde også blitt skuffet da jeg ikke liker glattbarbert/vokset, men det er jo smak og behag. Mange elsker det jo. Regner med at daten din er en av dem som liker det? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen fasit. Jeg er ikke komfortabel med å være glattbarbert, så jeg er aldri det første gang jeg skal har sex med en date, jeg legger ikke opp til at det er glattbarbert som er min standard. Anonymkode: c9160...219 Dette. Det er dumt å gå for langt unna det som er normalen din. Anonymkode: 7a40d...30e 10
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet det sikkert varierer, men lurer på om det er en rådende norm for hår/ikke hår i kvinners underliv. Vi er begge i midten av 30-årene. Jeg barberer det helt kort og godt innenfor bikinilinja, men helt glatt er det jo ikke. Forventer menn flest et vokset underliv? Anonymkode: a075e...c91 Jeg hadde tenkt ja Anonymkode: 66aee...08d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Jeg tror din variant er det sikreste valget. Så kan du vente og se til dere blir bedre kjent. De fleste voksne menn forventer ingen ting spesielt, men mange håper nok at dama er helt glattbarbert, selv om det finnes de som ikke gjør det også. Anonymkode: b9e0d...612 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Glattbarbert/vokset er deiligst. Mann40 Anonymkode: aa7af...a62 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Du er den du er, det er din kropp, ditt valg. Anonymkode: 7df00...203 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 Jeg er kvinne 50 og justerer det kort, men kunne ikke tenkt meg glattbarbert, ønsker også at mannen har frisert hår nedentil, men datet en mann som hadde mistet alt hår pga cellegift behandling. Det var selvfølgelig helt flott, men ønsker ikke at menn med hår barberer av seg alt. Skulle min date ønske jeg glattbarberte meg, måtte jeg tenkt meg nøye om, da jeg synes det er tull i voksen alder og det klør når det vokser ut. Anonymkode: 5aa81...71f 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 Min erfaring er at menn ikke bryr seg, så lenge det ser greit ut, at man har fikset så det ser ut som man holder orden. Har aldri fått noen kommentarer, bare positive, og det eneste jeg gjør er å stusse og ta bikinikanten. Det er først i forhold jeg faktisk tar nedre del av leppene også ettersom oralsex først er et tema når jeg er i forhold. Jeg har den samme preferansen for menn. Håper at det er orden der nede, at man ser han rydder opp. Anonymkode: e2233...e35 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 det viktigste er hva du selv mener er pent og behagelig. Jeg personlig liker det frisert. Anonymkode: 9b125...3c9 4
Thanos Skrevet 16. april 2022 #14 Skrevet 16. april 2022 For mange menn er oralsex en stor del av sexlivet. Og når håret gror villt er det nesten umulig å komme skikkelig til. Hår i seg selv er ikke ekkelt eller noen turnoff, men det klør voldsomt mot kinn/munn når man skal slikke. Håret kommer på tungen og ødelegger følsen. Om du ikke liker å glattbarbere deg ts, så klipp det veldig kort og stell underlivet. Så lenge det er ryddig er det ikke noe problem for menn flest vil jeg tro. 3
Thanos Skrevet 16. april 2022 #15 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): det viktigste er hva du selv mener er pent og behagelig. Jeg personlig liker det frisert. Anonymkode: 9b125...3c9 Teknisk sett, under sex er det ikke viktigst hva en selv foretrekker på seg selv. Da deler man kroppen sin med partneren. Ta hensyn til partner. Selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser. Det blir som å la være å vaske seg en uke og nekte bruk av deodorant fordi man foretrekker sin egen svettelukt. Er det å ta hensyn til de rundt seg? 3
PITTY Skrevet 16. april 2022 #16 Skrevet 16. april 2022 Siden ingen sier det... Jeg hadde ventet i spenning når trusa forsvinner og håpet på et tett og mykt teppe nedentil. 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #17 Skrevet 16. april 2022 Hårlengde er ganske underordnet hygiene... Ikke ofte, men en gang i blant treffer man på de kvinnene som har en vaginaflora som får en til å 🤮 Anonymkode: d8c36...e70
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #18 Skrevet 16. april 2022 Har datet 8 damer siste år. Alder mellom 40 og 45. Samtlige var glatte. Så ja, hadde blitt litt overrasket. Men det hadde ikke vært noen dealbreaker. m49 Anonymkode: 8aefd...661 2
Sphere Skrevet 16. april 2022 #19 Skrevet 16. april 2022 Jeg tviler på at de fleste av oss har noen særlige forventninger til akkurat det. Men jeg setter selvsagt pris på et velstelt underliv når jeg skal ned på henne.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #20 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hårlengde er ganske underordnet hygiene... Ikke ofte, men en gang i blant treffer man på de kvinnene som har en vaginaflora som får en til å 🤮 Anonymkode: d8c36...e70 Vel, i den sammenhengen er jo glattbarbert og pent undertøy (som ofte er syntetisk fordi blonder eller mesh osv) det verste man kan gjøre. Hadde nok sikkert stilt glatt selv, men TS sin variant er jo ganske sikker ovenfor enhver smak. Glatt er liksom på den ene siden av skalaen - og naturlig på den andre. Anonymkode: e3fb1...9c0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå