AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 Alle er vel nysgjerrige på hvordan brudeparet møttes. Om dette var på en fuktig kveld på byen der det gikk mer enn hett for seg, men samtidig at kjemien traff og de ble samboere uken etterpå: er det greit å fortelle disse detaljene under bryllupstale? Anonymkode: 0fd08...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 Absolutt ikke. Med mindre paret godkjenner det i forkant tenker jeg.. Anonymkode: af659...0c6 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 Ville konferert med paret. Kanskje vet alle det og de har god humor rundt det, og da kan det jo sies på en morsom måte, men hvis det har blitt fortalt en annen historie til tante Gjertrud og resten av slekta vil det bare vært kleint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Med mindre paret godkjenner det i forkant tenker jeg.. Anonymkode: af659...0c6 Dette. Jeg hadde aldri snakket til vedkommende igjen om det ble gjort mot meg uten godkjenning. Anonymkode: b7dbc...598 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 Det var jostrengt tatt ikke ONS, når de ble samboere etterpå. Anonymkode: ab7a0...5f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #6 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg tror du har missforstått hva et ONS er. Brudeparet møttes på byen. Og de har nok hatt sex mer enn en gang i og med at de er samboere. Anonymkode: 17bd1...d60 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Del Skrevet 16. april 2022 Ville nok hørt med paret først iallefall. Hadde ikke gjort meg noe,men vet ei venninne som gifta seg for mange år siden ble litt snurt når det kom frem at hun og mannen møttes på match.com og ikke på fjelltur som de hadde sagt. Dette er så mange år siden at det var flaut å si man var på datingsider. Dessverre visste ikke forloveden at de hadde en dekkhistorie mtp hvor de hadde møttes og avslørte dette i talen. Anonymkode: ea1a0...245 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2022 #8 Del Skrevet 16. april 2022 Nei. Om brudeparet selv fortalte en sånn historie i en bryllupstale kunne det vært morsomt, men sannsynligvis litt pinlig for mange av de tilstedeværende - en ting er hva man forteller venner, men det er ikke alt man trenger eller ønsker å vite om sine barn, barnebarn, slektninger og kollegaer. Hvis noen andre hadde trukket det fram i en tale ville jeg sytes litt synd på brudeparet som hadde venner med så lite sosiale antenner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Del Skrevet 16. april 2022 Ehh, det er jo ikke ONS når de ble samboere etterpå🙈😂 Anonymkode: 40d91...951 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Del Skrevet 16. april 2022 Ingen med normal folkeskikk vil vel si noe sånt i en tale. Du risikerer å ødelegge hele bryllupet. Anonymkode: 1833e...81f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Del Skrevet 16. april 2022 Hat vært i et bryllup, der forloveren la frem en humoristisk fremstilling av hvordan paret ble sammen. Ble rett og slett litt klein stemning, og jeg må innrømme at jeg tenkte dette var en tragisk type. Var også i et bryllup der brudgommen la frem en humoristisk fremstilling av første møte. Og det ble mye bedre mottatt. Anonymkode: 7bccc...bbd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ehh, det er jo ikke ONS når de ble samboere etterpå🙈😂 Anonymkode: 40d91...951 Nei, men poenget er jo at det var MENINGEN å være en one night stand men ble til noe mer. Anonymkode: ef05a...a8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men poenget er jo at det var MENINGEN å være en one night stand men ble til noe mer. Anonymkode: ef05a...a8a Men de møttes fortsatt ikke på ONS.... Og man tenker da virkelig ikke så mye på "meningen"? Man koser seg der og da, mulig gjentar det seg, mulig ikke. Gjentar det seg er det ikke et ONS. Anonymkode: 17bd1...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #14 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg ville ikke fortalt den historien uten å spørre om det var greit for brudeparet. Og for de fleste er det nok ikke greit. Syns heller ikke det kan kalles et ONS hvis de ble samboere etter en uke. Rart å si at meningen var at det skulle være et ons også hvis de flyttet sammen etter så kort tid. Ville heller sagt at de møttes en kveld på byen og at det gikk fort i svingene Anonymkode: 6f23f...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #15 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg tenker at det kan brudeparet selv fortelle om i sine taler, dersom det er noe de ønsker å dele. Anonymkode: aeb68...159 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #16 Del Skrevet 16. april 2022 Nei. Anonymkode: 653a3...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #17 Del Skrevet 16. april 2022 NEEEEI 😅 Spør om det er greit å si at de traff hverandre på byen. Min brors tale kunne gått sånn «traff forloveden på byen - hun sjekket ham opp. På samme kveld og sted var ei dame han hadde noe random på gang med, som ble sur når hun skjønte det ikke ble noe mer». Drar IKKE den Poenget er jo at de traff hverandre, og skjønte raskt interessen var veldig gjensidig. Anonymkode: 8eb2d...d28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå