Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
-venter- skrev (På 3.5.2022 den 23.39):

Nope, dette er ikke kommunens ansvar. Det er i så dall politiet du må kontakte. 

Jeg tviler sterkt på at politiet gidder å bry seg om noe sånn...       

Anonymkode: 52cb4...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tviler sterkt på at politiet gidder å bry seg om noe sånn...       

Anonymkode: 52cb4...49d

Like lite som kommunen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å klippe gresset med en gang vi sitter ute og griller i sola. (skjer ikke hver dag), men det er garantert at maks 15 minutter etter at alle har satt oss så tar naboen frem gressklipperen eller kantklipperen. Han kan tydelig se oss i det han tar frem klipperen…

Anonymkode: fe018...871

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begynner å klippe gresset med en gang vi sitter ute og griller i sola. (skjer ikke hver dag), men det er garantert at maks 15 minutter etter at alle har satt oss så tar naboen frem gressklipperen eller kantklipperen. Han kan tydelig se oss i det han tar frem klipperen…

Anonymkode: fe018...871

Han blir vel kanskje motivert til å komme seg ut i sola når han ser andre nyte den 😜

Anonymkode: f531b...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Min nabo har ikke gardiner og hun går ofte i undertøyet 🙈 innsyn rett inn fra stua. 

Anonymkode: 14a9f...91c

Gjest Suzanne
Skrevet

Dere har tydeligvis ikke så mange rare naboer. Regner med dere ikke bor i Oslo (sentrumish). Nabo 1 over meg spyler balkongen m høytrykkspyler 1 gang i uka (heldigvis forutsigbart på fredager). Nabo 2 v siden av har tydeligvis et svært aktivt sexliv. Blir rent misunnelig, jeg. Andre naboer i borettslaget ringer politiet. De tror det foregår vold. Politiet er her ofte.

Han helt øverst er alkoholiker og kaster flasker rett ned på plenen, evt verandaen min. Det er noen psykiatri- folk over meg ett eller annet sted. De kaster gjerne ned mindre møbler, evt tallerkener el. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Min nabo har ikke gardiner og hun går ofte i undertøyet 🙈 innsyn rett inn fra stua. 

Anonymkode: 14a9f...91c

Koselig det.

Anonymkode: 96e55...235

AnonymBruker
Skrevet

Der vi bodde før bodde det ei dame som fikk naboklager fordi hun bråket så sykt når hun *kremt*...tilfredsstilte seg selv. Hun sto til og med fram i avisa med fullt navn og bilde og fortalte at det var hennes rett å bråke så mye hun ville i sitt eget hjem 😁. Det skjedde etter at noen andre som bodde der postet en lapp de hadde skrevet til henne og hengt opp i fellesarealene, tatt bilde av det og lagt det ut på FB (for fun) 

Anonymkode: d7c06...19f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...