AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Hverdagen har blitt permanent hjemmekontor og jeg har vindu ut mot naboene...... Min nabo vasker bilen sin hver dag, veldig tidlig, sånn ved syvtiden. Han er pensjonist. Kona hans jobber fortsatt, og hver dag etter at hun har reist får han besøk av en annen eldre mann. Han som er på besøk setter igjen sin bil, så drar de to avgårde i den nyvaskede bilen og er borte hele dagen. En annen nabo ser på visjon Norge døgnet rundt, med volum på full guffen og vinduet oppe i finvær. Han hoier halleluja i sammen med de gale på tv'n.... Anonymkode: 57a76...b11 5 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hverdagen har blitt permanent hjemmekontor og jeg har vindu ut mot naboene...... Min nabo vasker bilen sin hver dag, veldig tidlig, sånn ved syvtiden. Han er pensjonist. Kona hans jobber fortsatt, og hver dag etter at hun har reist får han besøk av en annen eldre mann. Han som er på besøk setter igjen sin bil, så drar de to avgårde i den nyvaskede bilen og er borte hele dagen. En annen nabo ser på visjon Norge døgnet rundt, med volum på full guffen og vinduet oppe i finvær. Han hoier halleluja i sammen med de gale på tv'n.... Anonymkode: 57a76...b11 Dette hørtes jo ut som herlige naboer! 😂 Naboen min har en gneldrete bikkje de ikke orker høre på selv, så de setter den ut i hagen for å plage naboene i stede. Har også en nabo som høytrykksspyler ALT hele tiden. En gang observerte jeg han høytrykksspyle bilen kl 07:30 i øsregn. Anonymkode: c1ecb...3f0 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Naboen min vandrer rundt i hagen min på natten. Har sagt ifra om at det ikke er greit, han unnskylder seg men det fortsetter likevel. Den gamle naboen ryddet i hagen min, klipte plen og gress hos meg... Anonymkode: 9baee...801 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Naboen min vandrer rundt i hagen min på natten. Har sagt ifra om at det ikke er greit, han unnskylder seg men det fortsetter likevel. Den gamle naboen ryddet i hagen min, klipte plen og gress hos meg... Anonymkode: 9baee...801 Plen og hekk, skulle det være Anonymkode: 9baee...801
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Plen og hekk, skulle det være Anonymkode: 9baee...801 Jeg hadde tatt veldig godt i mot en nabo som klipte plen og hekken min😅 Anonymkode: 57a76...b11 2
Embla Othea Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 Griller (kullgrill) midt på vinteren - shish kebab og hele pakka 1
Embla Othea Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Griller (kullgrill) midt på vinteren - shish kebab og hele pakka 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Tja, vet ikke om mine er så håpløse i forhold til dette, han ene kommer over i treningsdress, alltid i treningsdress, med sokkene over buksa, slippers, selv om det er 20 cm nysnø, og kommer alltid med en flaske vin. Og vinglass. Selv om vi har. Og nesten umulig å bli kvitt han da før vinen er tom. Verdens snilleste fyr for øvrig. En annen nabo fikser alt, mister fin om noe må fikses. En tredje sier bare hei. Men jeg har en supersur tante på 70 som bare lufter hunden, går tur hele døgnet, i rosa treningsdress fra 1980 og magebelte for hunden... Anonymkode: c032d...62a 1
luna1 Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 En nabo brukte en hel sommer på å støvsuge taket sitt, en og en takstein. Ja, det var støvsuger han brukte, min mann var der borte for noe annet og spurte rett og slett.. Nabodama gjør nakenyoga i hagen om sommeren. Hagen hennes er ganske privat for omverdenen, men to naboer har fritt innsyn, deriblant oss. En tidligere nabo pleide å ha sex så høylydt, og med vinduene oppe, at det var vanskelig å være ute. De minste barna trodde det var hunder som ulte inne i huset..... 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 En tidligere nabo drev med hundeoppdrett. Huset fullt av hunder. Hver dag gikk han tur alene. Uten hund. Jeg lurte på hvorfor han ikke tok med hundene på tur. Han sa at det var hunder rundt han hjemme hele dagen, så han orket ikke ha med hunder på tur. Turen var hans alenetid. Anonymkode: 69b5c...463 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 Har også hatt en nabo som gravde ned søppelet sitt i hagen fordi hun ikke ville betale renovasjonsavgift. Anonymkode: 69b5c...463 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 Athena79 skrev (Akkurat nå): Støvsuger langs husveggen. Edderkopper! Frykten for dem kan få deg til å gjøre sprø ting 😄 Anonymkode: 7794c...c46 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Sier ikke hei når vi går forbi hverandre, og vet at vi er naboer. Anonymkode: f9028...e4b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Sier ikke hei når vi går forbi hverandre, og vet at vi er naboer. Anonymkode: f9028...e4b Dessverre helt vanlig. Når jeg ser at de ikke hilser tilbake eller at det alltid er jeg som sier hei først, slutter jeg å hilse Anonymkode: f291d...af9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dessverre helt vanlig. Når jeg ser at de ikke hilser tilbake eller at det alltid er jeg som sier hei først, slutter jeg å hilse Anonymkode: f291d...af9 Helt klar over at det er vanlig, men synes likevel det er "rart". Koster ingenting å løfte blikket, smile, eller si hei til en nabo. Det koster svært lite å få til et godt naboskap. Anonymkode: f9028...e4b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 Vi har døpt naboen på motsatt side av veien. Nå heter hun "Kronisk misfornøyd". Hun driver til stadighet og parkerer bilen sin og diverse elsparkesykler på vår parkering, er frekk hvis vi gir saklig beskjed. Vi skjønner ikke annet enn at hun er ute etter bråk siden hun har kjempestor parkering selv. Hun går alltid rundt med grumpy face. En annen nabo nyinflyttet nabo er ganske ofte så ruset at det ser ut som om hunden går på tur med henne i bånd. Anonymkode: 2fa3d...a46
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Kjenner ikke til naboene sine vaner så godt enda siden vi flyttet hit mens det enda var vinter og alle holdt seg innendørs. Men nå begynner det å bli varmere i været og personlighetene begynner å titte frem 😅 Den ene naboen er en hoarder. Dette så vi i vinter da vi har fullt innsyn fra stuevinduet vår og inn mot hans stue, og hver gang han skrudde på lyset og det var mørkt ute så kunne vi se at det var ting til langt opp på veggene. Så ikke ut som søppel eller noe, men treningsutstyr, blomsterpotter, verktøy osv. Han viser seg nesten aldri ute. Første skikkelige soldag så kom han ut i hagen sin, satte på noe som kunne minne om en blanding av K-pop og metal (han er kanskje 60 år eller noe) på full guffe, tente grillen og satt bare der med cowboyhatt. Så forsvant han inn igjen og siden har vi ikke sett noe mer til han. Den andre naboen er kjempehyggelig, men han sitter altså ute og raper hele tiden 😄 han gjør aldri det når vi slår av en prat eller noe sånt, bare når han sitter på verandaen Anonymkode: 52b01...c28 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 Nabomegga fikler med ytterdøra mi og dunker i veggen klokka sju hver bidige lørdag morgen så jeg våkner. Hu er ei forstyrra gammel drittkjerring, så håper hver dag at folk i hvite frakker henter henne… Anonymkode: c9e12...6ac
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nabomegga fikler med ytterdøra mi og dunker i veggen klokka sju hver bidige lørdag morgen så jeg våkner. Hu er ei forstyrra gammel drittkjerring, så håper hver dag at folk i hvite frakker henter henne… Anonymkode: c9e12...6ac Jeg ville anmeldt dette Anonymkode: f291d...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå