Embla Othea Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 De beste diettene? De verste diettene? Forklar gjerne hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 Beste: Veganer Verste: Carnivore-dietten Av ganske åpenbare grunner 🙂 Man skal ha meget lav IQ for å ikke forstå hvorfor. Anonymkode: d2653...19b 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 For min del: Beste: LCHP, altså lavkarbo, høy protein. Verste: LCHF, altså lavkarbo, høy fett. Anonymkode: 93c01...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 Generelt eller for meg personlig? Anonymkode: a5f91...ffb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokkert Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 Beste og værste: KETO. Bra fordi den er effektiv, men værste fordi du må gi opp mye av det gode og sunne fettet. Føler jeg spiste mye fett, og at hele kroppen min var usunn på denne dietten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. april 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Generelt eller for meg personlig? Anonymkode: a5f91...ffb Både og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 16. april 2022 #7 Del Skrevet 16. april 2022 Beste for min egen del; Keto 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Del Skrevet 16. april 2022 Best for flest: en eller annen form for steinalderdiett (dvs lavkarbo, minst mulig prosessert), av åpenbare grunner. Det som har fungert best for meg personlig til nå: carnivore. Anonymkode: 33626...7c5 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Del Skrevet 16. april 2022 Beste: paleo - litt hvitt kjøtt og fisk, masse grønnsaker, litt frukt, nøtter, frø og noen oljer. Verste: carnivore Anonymkode: 04faf...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. april 2022 #10 Del Skrevet 16. april 2022 Beste: Smartkarbo Verste: Enhver diett som utelukker spesifikke matgrupper/matvarer. Fordi det for meg er det som fungerer best på lang sikt, og fordi jeg ikke ønsker å nekte meg selv ting jeg liker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Del Skrevet 16. april 2022 verste: veganer og carnivore. De er begge ekstreme og jeg har flere venninner som ble syke som veganere i tyveårene. Beste: Smartkarbo. Jeg kan spise alle type grønsaker, frukt, linser, brun ris, grov brød, osv. Anonymkode: 4c872...207 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2022 #12 Del Skrevet 16. april 2022 Beste: lav/ smartkarbo verste: lavkalori/ pulverdietter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 16. april 2022 #13 Del Skrevet 16. april 2022 Sjokkert skrev (6 timer siden): Beste og værste: KETO. Bra fordi den er effektiv, men værste fordi du må gi opp mye av det gode og sunne fettet. Føler jeg spiste mye fett, og at hele kroppen min var usunn på denne dietten. Hvorfor må du gi opp det sunne fettet? Trodde alt fett var greit på keto? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 16. april 2022 #14 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) Ikke en offisiell diett, men liker godt livsstilen og er nok godt innafor her selv. 80/20-prinsippet, hvor 80% av maten er uprossesert, eller lite prosessert, og resterende 20 er ganske fritt. Tillater at den fungerer over tid, samtidig som en ikke alltid på styre på, planlegge eller ta spesielle hensyn i sosiale settinger. Altså er fokuset først og fremst på matkvalitet. (Dette er en diett, men husk at diett ikke er ensbetydende med vektnedgang) Endret 16. april 2022 av Lill3My 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. april 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 16. april 2022 laPistola skrev (3 timer siden): Beste: lav/ smartkarbo verste: lavkalori/ pulverdietter Smartkarbo er ikke lavkarbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #16 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg tror den verste er de som ikke bryr seg. "Potellgulldietten"- masse fett OG karbohydrater og lite protein. Anonymkode: eab2f...0b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #17 Del Skrevet 16. april 2022 Beste: carnivore Verste: veganisme Begrunnelse: Helse. Man bør spise så lite prosessert og næringsrik som mulig. Og prøve å spise som våre forfedre har gjort i flere millioner år, bortsett fra de siste ca 10.000 år (jordbruksrevolusjonen) da våre forfedre plutselig ble kortere, feitere og sykere og hjernen begynte å krympe. Anonymkode: 1c805...dca 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2022 #18 Del Skrevet 16. april 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Smartkarbo er ikke lavkarbo. Nei. Det er noen som mener at begge er lavkarbo, fordi det er et paraplybegrep, jeg er ikke enig og skiller. Jeg synes begge diettene er bra. Hvem som er best kommer an på mål/ helse/ vektproblemer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 17. april 2022 Ja, for lavkarbo er karbohydratredusert på en eller annen måte, mens smartkarbo stiller krav til kvalitetskarbohydrater, ikke mengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 17. april 2022 #20 Del Skrevet 17. april 2022 Beste: Kaloritelling Verste: Spise ting som alle vet at er usunt -dietten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå