AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Skrevet 16. april 2022 Hei dere! Jeg har hatt et svangerskap uten et eneste symptom, som jeg føler meg veldig heldig med. Men jeg har blitt påvirket på en veldig rar måte, som jeg lurte på om noen har vært borti selv. Jeg er en person som elsker og være ute, gå turer og nyte naturen. Fra jeg ble gravid, har jeg knapt ville vært ute. Det er som om kroppen og hjernen har bestemt seg for at jeg hører til inne og hjemme, hvor jeg helst skal «bygge rede», rydde og slappe av. Er hverken lei meg, deprimert eller noe, helt normalt humør, men lysten til og gå ut er helt borte. Jeg har prøvd og opprettholde det og vært ute, men det gir meg ingenting. Jeg blir nesten lei meg om det blir for lenge og venter på og komme hjem. Jeg har begynt og tenke at det må være noe hormonelt som gjør det. Noen som har opplevd at ting de elsket og gjøre, er blitt borte? Takk! Anonymkode: 4833a...246
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Vel, har noe av det samme selv. Elsket å kjøre bil før, og har flere tusen km på veien siden 2021. Men nå, nei. Hater det, føler meg utrygg og nervøs bare fra sola til stavanger. Og nervøs bare å tenke på herifra til vestfold neste helg. Herk.. pluss, kan ikke sitte på med kvinnelige sjåfører. Merkelig nok.. gråter mer selv om jeg er happy, er mer følsom ovenfor ungene og mer overbeskyttende.. er mer kjærlig ovenfor mannen, selv om jeg alltid hsr vært ekstremt kjærlig så er jeg helt crazy nå. Men samtidig, misliker mannen enkelte dager og over dager også. Orker ikke da at han rører meg, snakker til meg eller ser på meg. Og lager bråk.. heller ikke symptomer som cravings, eller noe sånt. Fant ut av dette altfor sent. Mens alltid vær tullete, alltid tisss mye, alltid vært hormonell og drama queen. Alltid vært ekstra trøtt i vinterstid. Så ikke urnomale greier. Så var bare tilfeldig jeg tok en test. Tok privat ultralyd like etter og der lå en 11 uker gsmmel baby. Anonymkode: b5726...b21
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Skrevet 16. april 2022 Og nå 17 uker på vei snart. Herremin. Anonymkode: b5726...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå