Gå til innhold

Erotisk massasje på kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan ser din erotiske massasje ut ? 

Hva hadde du likt at en mann gjorde på deg ? 

Skriv så detaljert som mulig og skriv gjerne alder. 

Gjelder kun kvinnfolk 😊

Anonymkode: 2996d...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

All massasje med olje som lukter godt, duftlys  og avslapping... Stille og rolig eller rolig musikk... Og lang massasje og virkelig kjenne en slapper av.... Beste som finnes 😍

Anonymkode: 9131e...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En som varer mer enn 5 minutter, fordi mannen da blir så kåt at han ikke klarer mer, det har jeg aldri fått oppleve, men det hadde vært deilig. 😚

Anonymkode: 40542...638

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må være massasje som faktisk virker. Altså at han masserer de musklene som er vonde, ikke bare stryker olje rundt omkring på kroppen. Han må massere nakke og rygg som et minimum, ikke gå rett på å massere rompe og pupper. Det er ikke erotisk, bare tafsete.

Og ja, det må vare i mer enn 5 minutt...

Anonymkode: 150a0...e9d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom poenget med denne "erotiske massasjen" skulle være å få meg i humør til sex, så må han først bruke 10-15 minutter på å massere meg uten å røre pupper, rumpe, underliv. Så en lengre ryggmassasje med litt småkyss i nakken og på ørene, tenker jeg hadde vært tingen. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det må være massasje som faktisk virker. Altså at han masserer de musklene som er vonde, ikke bare stryker olje rundt omkring på kroppen. Han må massere nakke og rygg som et minimum, ikke gå rett på å massere rompe og pupper. Det er ikke erotisk, bare tafsete.

Og ja, det må vare i mer enn 5 minutt...

Massere nakke og rygg er ikke erotisk massasje. Det er vanlig massasje.

Anonymkode: d7f14...629

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Massere nakke og rygg er ikke erotisk massasje. Det er vanlig massasje.

massere nakke og rygg er erotisk massasje med olje når man gjør ved spesiell teknikk. 

Anonymkode: be4da...132

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

massere nakke og rygg er erotisk massasje med olje når man gjør ved spesiell teknikk. 

Nei. Med mindre vi snakker om en Nuru-massasje så nei, nei og nei. Skjønner at noen kvinner trenger all denne betryggende og langstrakte oppvartningen for å komme «i form». Men så finnes det faktisk heldigvis nok damer som er trygge nok på seg selv til å rett og slett bare kunne nyte erotikk i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei. Med mindre vi snakker om en Nuru-massasje så nei, nei og nei. Skjønner at noen kvinner trenger all denne betryggende og langstrakte oppvartningen for å komme «i form». Men så finnes det faktisk heldigvis nok damer som er trygge nok på seg selv til å rett og slett bare kunne nyte erotikk i seg selv. 

det er da mange fasonger av erotikk. Massasje er en av mange forspill. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Veggdyret skrev (På 16.4.2022 den 8.36):

Dersom poenget med denne "erotiske massasjen" skulle være å få meg i humør til sex, så må han først bruke 10-15 minutter på å massere meg uten å røre pupper, rumpe, underliv. Så en lengre ryggmassasje med litt småkyss i nakken og på ørene, tenker jeg hadde vært tingen. 

Takk, du er lett å massere som er så enkel å forstå.. Det er akkurat den tålmodigheten den erotiske massasjen går ut på. Med eller uten sex.. akkurat den samme behandlingen, men med sex blir det en litt annen vri mot slutten. Altså, overgangen blir ikke så merkbar, for sexen blir også erotisk og sensuell..

Jeg er ingen ekspert, og driver jo ingen klinikk med heve og senkebord, men det går fint å få til romantisk atmosfære i hjemmet også. Det viktigste er at hun ligger godt, og føler seg trygg på meg og omgivelsene. Musikk hører så absolutt til, det er jo musikken som skal ta deg med i "reisen til drømmeverden"

Jeg starter med at hun får velge musikk og lukten av oljer, og begynner med fingrene, masserer om myker dem opp. Så forklarer jeg hvorfor jeg ikke skal prate så mye underveis, og at hun heller gir kroppstegn eller lyd hvis noe føles veldig behagelig. Med en slik kommunikasjon, slapper begge to av så mye bedre.. Tillater hun at jeg kysser henne, gjør jeg det.. For kyss gir en bedre og tryggere følelse, og da ser jeg også responsen av gåsehud og lyder hun lager. Jeg lytter til hennes pust, jeg ser om brystet hever og senker seg.. jeg kjenner på puls og hennes hjerteslag.. jeg ser og hører om hun kremter og svelger oftere.. jeg ser etter rødminger i kroppen.. jeg ser etter tær som beveger seg.. Alle disse signalene gir meg en viss kontroll på hvor hun er, og klarer hun å fantasere og drømme seg bort gir det meg trygghet.

10-15 minutter synes jeg blir for lite tid, før man nærmer seg de mest erogene sonene. Kunsten er jo å få kjenne deg sakte oppbyggende opphisselsen, og holde den konstant over tid til hun føler hun sprekker av kåthet. Og det kan jo enkelte bli uten direkte kontakt med klitt og brystvortene, så det fungere like godt å være tålmodig..

Massasje er jo en fint forspill, og skal ikke brukes for ofte. Det er igrunn nok med nærhet at vi omfavner, pjusker og kysser hverandre i vanlig forspill. Vi trenger heller ikke å være eksperter på alt.. hele kunsten med sex, er at vi blir sendt til en avslappet verden av ren velvære i nytelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (13 timer siden):

Takk, du er lett å massere som er så enkel å forstå.. Det er akkurat den tålmodigheten den erotiske massasjen går ut på. Med eller uten sex.. akkurat den samme behandlingen, men med sex blir det en litt annen vri mot slutten. Altså, overgangen blir ikke så merkbar, for sexen blir også erotisk og sensuell..

Jeg er ingen ekspert, og driver jo ingen klinikk med heve og senkebord, men det går fint å få til romantisk atmosfære i hjemmet også. Det viktigste er at hun ligger godt, og føler seg trygg på meg og omgivelsene. Musikk hører så absolutt til, det er jo musikken som skal ta deg med i "reisen til drømmeverden"

Jeg starter med at hun får velge musikk og lukten av oljer, og begynner med fingrene, masserer om myker dem opp. Så forklarer jeg hvorfor jeg ikke skal prate så mye underveis, og at hun heller gir kroppstegn eller lyd hvis noe føles veldig behagelig. Med en slik kommunikasjon, slapper begge to av så mye bedre.. Tillater hun at jeg kysser henne, gjør jeg det.. For kyss gir en bedre og tryggere følelse, og da ser jeg også responsen av gåsehud og lyder hun lager. Jeg lytter til hennes pust, jeg ser om brystet hever og senker seg.. jeg kjenner på puls og hennes hjerteslag.. jeg ser og hører om hun kremter og svelger oftere.. jeg ser etter rødminger i kroppen.. jeg ser etter tær som beveger seg.. Alle disse signalene gir meg en viss kontroll på hvor hun er, og klarer hun å fantasere og drømme seg bort gir det meg trygghet.

10-15 minutter synes jeg blir for lite tid, før man nærmer seg de mest erogene sonene. Kunsten er jo å få kjenne deg sakte oppbyggende opphisselsen, og holde den konstant over tid til hun føler hun sprekker av kåthet. Og det kan jo enkelte bli uten direkte kontakt med klitt og brystvortene, så det fungere like godt å være tålmodig..

Dette høres deilig ut. Å bli massert er erotisk (retere sagt: kan være. Det er jo ikke erotisk hos fysioterapeuten f.eks), også selv om det ikke er direkte på de erogene sonene. Jeg nyter følelsen av hendene på kroppen, det er opphissende på en rolig måte. Så blir det gjerne en glidende overgang til massasje av mer sentrale områder etter hvert... men det er viktig at alt foregår rolig og tar lang tid. Mmmmm...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Drigo

Jeg er kanskje av den tålmodige typen? Gir gjerne fruen 1-2 times kroppsmassasje, før intim massasje. Synes det er viktig med full kroppslig utladning, før annen utladning (og de kommer). Sørger for godt underlag, god lukt, passe varme, gode håndklær, avslappende musikk, avslått mobil og trygge omgivelser (låste dører, blendende vinduer etc). Sørger for en slik behandling månedlig. Kvinnekroppen er fascinerende!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...