Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bør en mann reagere når noen sender slibrige meldinger eller dickpics til hans samboer?

Samboer er trofast, så disse er uønsket.

Anonymkode: c8bd8...011

Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

Slett og blokker personen umiddelbart. Ingen vits i kontakt med tilbakestående mennesker. 

Skrevet

Det er vel samboeren som eventuelt bør reagere ved å blokkere og ignorere ev. anmelde.

AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (5 minutter siden):

Det er vel samboeren som eventuelt bør reagere ved å blokkere og ignorere ev. anmelde.

Så det er meningen at mannen skal bare holde seg passiv og godta at andre menn sender hans samboer dickpics og slibrige meldinger?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er meningen at mannen skal bare holde seg passiv og godta at andre menn sender hans samboer dickpics og slibrige meldinger?

Hva ser du for deg selv at du/vedkommende skal gjøre da? 

Anonymkode: b7530...d82

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant å se bakgrunnen til damene som svarer her, for jeg tviler sterkt på at damer fra Øst Europa, midtøsten, India, Kina, Pakistan, Afrika og sånt ville ha ønsket en passiv og til dels underdanig partner når det gjelder sånt.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva ser du for deg selv at du/vedkommende skal gjøre da? 

Anonymkode: b7530...d82

Jeg er sammen med ei dame fra Sør Amerika, og hun virker å ha helt andre forventninger til meg når det gjelder dette enn norske damer. Derfor ønsker jeg å vite hva damer fra andre strøk, inkludert norske, tenker.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan oppsøke beilerens hjem, og pisse på hushjørnene hansfor å markere deg? Brøle utafor huset, imens du dunker deg på brystet?

Anonymkode: 8c35c...847

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får hun disse meldingene da? Har hun lettkledde bilder på internet eller noe? En eller annen grunn må det vel være at hun får masse dickpics? Og eventuelt hvor? snap? insta? sms?? 

Anonymkode: 69713...3ec

AnonymBruker
Skrevet

"Heisan sveis, meldingene dine og bilder av kuken din vil bli videresendt til din mor:)

Hjertelig hilsen typen til Anna og Anna. God påske!"

Anonymkode: fa6e7...f9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send dickpic til ham da? Enten din egen eller en du finner på nett. Kanskje han skjønner poenget når han selv mottar uønskede penisbilder.

Anonymkode: 97a73...a07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan legge til at jeg ikke synes du skal oppsøke personen som om du eier dama di og han har "skadet" din eiendel. Hun er en egen person. Men dersom hun ønsker det kan du jo sende ham en melding og oppdra ham ved å fortelle at å sende dickpics til kvinner som ikke har spurt etter det ikke er greit, og at det går under blotting. Start gjerne samtalen med å sende bilde av en penis for å se hvordan han reagerer. 

Anonymkode: 97a73...a07

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er sammen med ei dame fra Sør Amerika, og hun virker å ha helt andre forventninger til meg når det gjelder dette enn norske damer. Derfor ønsker jeg å vite hva damer fra andre strøk, inkludert norske, tenker.

TS

Det er vel viktigere for deg hva hun forventer enn hva vi forventer?

Hvis jeg skal prøve å være objektiv her så vil jeg si at det er ganske relevant hvilken relasjon dere har til denne mannen i utgangspunktet. Er det en mann i bekjentskapskretsen så tenker jeg at du kan svare han pr sms med noe sånt som "Hei Anders, jeg tror du må ha feilsendt noen meldinger til Carmen. Dette ble litt rart." Hvis han ikke gir seg tar du det opp neste gang dere møter han, gjerne med andre til stede. Hvis vennegjengen ikke reagerer på dette så er det på tide å finne nye venner. Er det derimot en vilt fremmed så synes jeg dere kan tenke på politianmeldelse, men det er det i så fall samboeren din som må gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...