AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Hei, jeg skal skrive en jobbsøknad på engelsk. Er det noen som har gode engelskkunnskaper og villig til å lese gjennom søknadsteksten min. Jeg er OK i engelsk, men jeg har kanskje et språk som er noe uformelt. Jeg har aldri skrevet jobbsøknad på engelsk før og har ikke praktisert skriftlig engelsk siden videregående som er mer enn 15 år siden. Anonymkode: bdfaf...4ed
Jdz Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Mener selv jeg er rimelig stødig i engelsk og bor i et engelskspråklig land. Send meg en PM hvis du vil 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Jdz skrev (3 minutter siden): Mener selv jeg er rimelig stødig i engelsk og bor i et engelskspråklig land. Send meg en PM hvis du vil Takk. Jeg holder på å skrive søknaden nå. Om jeg sender den til deg før klokka 10 om morningen(norsk tid). Har du da mulighet til å sende den tilbake til meg samme dag? TS Anonymkode: bdfaf...4ed
Jdz Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Jeg holder på å skrive søknaden nå. Om jeg sender den til deg før klokka 10 om morningen(norsk tid). Har du da mulighet til å sende den tilbake til meg samme dag? TS Anonymkode: bdfaf...4ed Det går sannsynligvis helt fint, med mindre du har skrevet en hel roman 😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Jdz skrev (Akkurat nå): Det går sannsynligvis helt fint, med mindre du har skrevet en hel roman 😄 Tusen takk! TS Anonymkode: bdfaf...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå