Gå til innhold

Hvor legger dere fra dere ungen i stuen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst på et sted hvor jeg kan legge babyen fra meg i stuen, ettersom vi allerede har en unge løpende rundt. Forrige gang brukte vi bare babynest i sofa. Synes Stokke sleepi mini er fin, men dyr! Andre tips? Hva har dere?

Anonymkode: 874b3...b95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Under bordet?

Anonymkode: d9bb6...f0c

Skrevet

Vi hadde vugge 

AnonymBruker
Skrevet

I en grind.

Perfekt til å legge ingen imens man må gjør noe rundt i huset.. baby klarer ikke klatre eller rulle ut av den, og eldre barn kan leke fritt uten at de må passe seg for babyen … 

Anonymkode: 87d16...f81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten Stokke sin virker altfor liten ettersom baby vokser fort så vil den fort vokse ut av dem også . De er veldig små. Søk opp grind 80 cm eller 100cm (spørs hvor god plass du har i stua) så får du opp mange treff. Billigere enn Stokke sin. Sjekk bare at du finner en med inkl madrass/underlag 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I en grind.

Perfekt til å legge ingen imens man må gjør noe rundt i huset.. baby klarer ikke klatre eller rulle ut av den, og eldre barn kan leke fritt uten at de må passe seg for babyen … 

Vi brukte også grind :) 

Anonymkode: 9ec3c...f37

Skrevet

Barnevogn med dypbag. Da kan jeg trille rundt ettersom hvor vi er. Sette han på terassen for å sove også. 
ellers så bruker vi babygym litt, og en lekegrind. 
eller vippestolen på kjøkkenbord/ spisebord når vi leker. 
min blir fort rastløs etter to sek så har litt ulike steder å bytte på, når jeg f eks må bytte bleie på storebror eller annet jeg ikke kan ha han på armen/m eller i sjal for å få gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Lekegrind, med babynest. Har både hund og flere barn (dog store barn). Så greit med den "sikkerheten".

Anonymkode: 10133...100

AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi sovetid eller våkentid eller hva? Vi brukte bagdelen til barnevogn 

Anonymkode: cfc92...c46

AnonymBruker
Skrevet

Brukte babynest, sov i vogn.

Har en ganske vill 3åring, han har stort sett vært flink til å ta hensyn til baby, som nå bruker mye tid på gulvet. Ellers bruker mange grind. Tar baby med meg om jeg skal i en annen etasje 

Anonymkode: 5dca7...c4e

Skrevet

Grind. P

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har så lyst på et sted hvor jeg kan legge babyen fra meg i stuen, ettersom vi allerede har en unge løpende rundt. Forrige gang brukte vi bare babynest i sofa. Synes Stokke sleepi mini er fin, men dyr! Andre tips? Hva har dere?

Anonymkode: 874b3...b95

Lekegrind, vugge, babynest, vippestol, nyfødt sete til tripp trapp.

Anonymkode: 61dc7...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Når hunden ikke er hjemme:

• Lekegrind med/uten nest.
  • Sofa med nest.
  • Gulvteppet med/uten nest.
  • Gulvet med nest.
  • Tripp trapp med nyfødtsete.
  • Vognbag på gulvet.
  • Vår seng med nest.
  • Hans seng med/uten nest.
  • Stellematte på gulvet.
  • Babygym på gulvet.

Når hunden er hjemme:

• Lekegrind med/uten nest.
  • Tripp trapp med nyfødtsete.
  • Vognbag i lekegrind eller hans seng.
  • Hans seng med/uten nest.
  • Babygym i lekegrind.

Anonymkode: 62e53...ede

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lekegrind, vugge, babynest, vippestol, nyfødt sete til tripp trapp.

Anonymkode: 61dc7...4ec

Å herregud

Anonymkode: cfc92...c46

AnonymBruker
Skrevet

De første månedene la jeg bare babyen i et nest oppå benken/bordet, har et sånt bærenest som kan bæres rundt med hank. Nå som babyen er et halvt år ligger han enten på matte på gulvet (når en voksen er i nærheten)  eller i en vippestol på kjøkkenøya. Får snart en  Tripp trapp ved spisebordet også til måltidene. 

Tror ikke vi gidder å kjøpe en grind, klarte oss uten med førstemann og det tar jo voldsomt med plass. Men har bare to barn, ikke så stort hus (så vi er alltid i nærheten) og eldste på 3 er veldig snill med babyen. Om jeg må ned på vaskerommet tar jeg babyen med meg. 

Anonymkode: faa6c...971

Skrevet

Lekegrind og hengevugge bruker vi.

AnonymBruker
Skrevet

Brukte faktisk bedsidecrib. Vi brukte den uansett ikke om natten, så den ble stående på stua. Da kunne jeg velge om jeg ville ha ene siden ned eller opp (kom an på om 2-åringen min var hjemme eller ikke), og hun sov godt i den. Hadde babynestet opp i. Fungerte helt til hun begynte å rulle og slikt, for da måtte den ene siden være oppe hele tiden uansett :) 

Anonymkode: ce195...592

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring/tull,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

I sofaen (kan ikke rulle ennå) eller i en reiseseng som heter "cocoon" som har et sånt tak/nett man kan lukke igjen (pga husdyr)

Sånn til tripp-trapp-stol virker praktisk :)

Anonymkode: 63dc7...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker babynest i sofaen i stua og nyfødtsete i Tripp trapp på kjøkkenet. Har babyen mye i bæresjal.

Bruker også matte på gulvet når mellomste ikke er hjemme. 

Har barn på 2 og 5. Femåringen er spesielt rolig . 2-åringen er normalt rolig.

Anonymkode: 52337...750

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...