Gå til innhold

Konfrontere de som tar kontakt med kjæresten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det teit eller dumt? Min kjære har flere beilere som stadig tar kontakt. Jeg vet han avviser de og jeg stoler på han. Han viser meg meldingene eller om de har ringt og er like overgitt selv over at de ikke skjønner han ikke er intressert. Altså hva feiler slike kvinnfolk? Jeg får så lyst å skrive noen sannhetens ord, men lar være for å ikke være hysterisk. Hvordan holder kjendiser ut dette her eller superstjerner som får stalkere på døra liksom. 

Noen tips eller andre i samme situasjon? 

Anonymkode: 57049...d8b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det teit eller dumt? Min kjære har flere beilere som stadig tar kontakt. Jeg vet han avviser de og jeg stoler på han. Han viser meg meldingene eller om de har ringt og er like overgitt selv over at de ikke skjønner han ikke er intressert. Altså hva feiler slike kvinnfolk? Jeg får så lyst å skrive noen sannhetens ord, men lar være for å ikke være hysterisk. Hvordan holder kjendiser ut dette her eller superstjerner som får stalkere på døra liksom. 

Ser virkelig ikke problemet.

Jeg syntes bare det er artig når noen forsøker å sjekke opp kjæresten. Kult for henne og føle seg attraktiv for andre en meg, og bare morro at andre menn syntes partneren min er fin 😄

Virker jo ikke som om han har gitt deg noen grunn til ikke å stole på han? I tillegg er han jo sammen med deg, så hva er det som gjør det så kjipt for deg?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Ser virkelig ikke problemet.

Jeg syntes bare det er artig når noen forsøker å sjekke opp kjæresten. Kult for henne og føle seg attraktiv for andre en meg, og bare morro at andre menn syntes partneren min er fin 😄

Virker jo ikke som om han har gitt deg noen grunn til ikke å stole på han? I tillegg er han jo sammen med deg, så hva er det som gjør det så kjipt for deg?

Inntil du blir stor forelska sjøl så skal du se hvor *lett* det er. Det er ingen som syntes det er artig. Tro meg.

Anonymkode: a33a8...333

• Liker 6
Skrevet

Hadde kjæresten din vært helt totalt avvisende, så hadde ingen !!! 
gjentatte ganger ymtet frempå med upassende flørtende antydninger.

fordi de hadde visst at det falt dårlig ut og bare satt dem selv i et dårlig lys hos han for all fremtid.  
Og at en genuint fin fyr ikke setter pris på sånne tilnærmelser. 
så NOE skurrer her. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inntil du blir stor forelska sjøl så skal du se hvor *lett* det er. Det er ingen som syntes det er artig. Tro meg.

Anonymkode: a33a8...333

Hæ?

Jeg har da vært stormforelsket flere ganger og opplevd at andre gutter/menn har «prøvd seg» på kjæresten min. Ikke lenge siden sist heller.

Syntes bare det er gøy jeg😃. Er jo bare morro at andre syntes kjæresten din er attraktiv da! En kul selvtillitsboost for henne og bare artig 👌🏼

Nå har ikke jeg et gram av sjalusi heller da. Sjalusi er meningsløst.

Bare slapp av og kos deg med at du er sammen med en attraktiv fyr😊. Du har jo ingen grunn til at det skal være et problem.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo HAN som må sette grenser her. 

Misanthropis skrev (10 minutter siden):

Hadde kjæresten din vært helt totalt avvisende, så hadde ingen !!! 
gjentatte ganger ymtet frempå med upassende flørtende antydninger.

fordi de hadde visst at det falt dårlig ut og bare satt dem selv i et dårlig lys hos han for all fremtid.  
Og at en genuint fin fyr ikke setter pris på sånne tilnærmelser. 
så NOE skurrer her. 

Nettopp. Kanskje han blir smigret og synes det er fint med egoboosten, vite at han har draget.

Anonymkode: 17d4f...8a2

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel... Jeg vet hvordan det er å være "den andre kvinnen". 

En jeg holdt på med for en god del år siden hadde visstnok et avstandsforhold med ei dame. Jeg møtte han på tinder og var bombesikker på at han var singel. Han var veldig klar på at det var meg han ville ha, og jeg overnattet ofte. Helt til jeg skulle besøke familie uten han en påske, og han plutselig ble iskald. Før han rakk å si noe selv hadde da denne angivelige kjæresten sendt meg drøssevis av stygge meldinger, om hvor fæl jeg var som hadde ødelagt forholdet deres, og at han hadde vært hjemme hos henne hele den påsken.

Jeg kunne da ikke vite? Han hadde jo ikke bare lurt henne, men meg også. Han hadde smekklås på leiligheten, og smart som han var hadde jeg nøklene hans da jeg ville være tilbake i byen før han. Dro rett å hentet tingene mine før han kom tilbake og låste med vilje igjen døren mens nøklene lå igjen på innsiden. 

Om damer viser interesse, så er det noe som skurrer. Det kan være han prøver å utspille deg ved å vise meldinger, for at du skal tro at det ikke er noe 

Anonymkode: 761d1...4de

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han blokkerer de. Når han fortsetter kontakten betyr det at det er noe mer. Han gir noe tilbake så disse damene sender meldinger.

Be han blokke de overalt så løser det seg 🙂

Anonymkode: 77f2f...594

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange forskjellige kvinner er det? Er det nye damer hver gang? Eller er det de samme damene som ikke vil gi seg?

Har du sett avvisningene hans? Så du får se om de faktisk blir avvist? Eller om han sparer de evt til senere?

Anonymkode: 75274...d9b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kunne da ikke vite? Han hadde jo ikke bare lurt henne, men meg også. Han hadde smekklås på leiligheten, og smart som han var hadde jeg nøklene hans da jeg ville være tilbake i byen før han. Dro rett å hentet tingene mine før han kom tilbake og låste med vilje igjen døren mens nøklene lå igjen på innsiden. 

Anonymkode: 761d1...4de

Råbra.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde min kjæreste det også, helt til jeg fant ut at disse damene trodde han var singel fordi han han ga utrykk for at han ikke hadde dame, og ikke stod oppført "i forhold" på Facebook.

Han var utro!

Anonymkode: c3cb9...2e7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"Hei "Anne"

På grunn av stor pågang har min kjære bedt meg om hjelp til å få svart på noen henvendelser. Jeg kan informere om at "Kåre" er i et lykkelig forhold med undertegnede og derfor ikke tilgjengelig.

Vi takker for interessen og ønsker deg lykke til videre i jakten på en mann.

Mvh osv...."

Anonymkode: 5c051...572

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å fremstå helt loco om du gjør det. Er det det du ønsker så kjør på. 

Anonymkode: 96e32...628

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Enten er typen din Don Juan eller så er ikke ting slik som han forsøker å få det til å fremstå. Det du beskriver skjer bare ikke normale forhold. Ikke misforstå, jeg bryr meg null og niks om noen flørter med kjæresten. Hun er fantastisk pen og utrolig sjarmerende, og jeg unner henne oppmerksomheten, men det er ikke sånn at folk renner ned dørene her heller.

Du får ikke tips fra andre i samme situasjon, fordi dette er ikke en normal situasjon.

Anonymkode: 84d83...b60

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår ganske kokko om du gjør det.

Har vært borti det samme noen ganger selv, og de har ikke antennene helt på plass om de vet personen er opptatt.

De jeg vet har visst om meg var særs lite interessert i at han var opptatt - og ville nok bare fått fyr på bålet om jeg sa noe. 

Jeg kjenner folk som har ligget med opptatte menn og fått påfølgende sinte meldinger - og vi kan vel si det sånn at disse «triadene» har noen fellestrekk. 

Anonymkode: b7660...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg stoler da på partneren min. Han blir jo sjekket opp med jevne mellomrom (på byen feks) og jeg syns helt ærlig det bare er et kompliment at andre også finner min kjæreste attraktiv. For det er han jo. :)

Men han har aldri gitt meg noen grunn til å ikke stole på han, og han avviser alle på en høflig måte. :)

Anonymkode: a0278...18e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Inviter til trekant istedet? 🤔

Anonymkode: a67a2...c78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

Anonymkode: c2859...36c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor bryr du deg?

Anonymkode: c2859...36c

Jeg? Fordi jeg vil ha kjæresten min for meg selv. Er det for mye forlangt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at så mange damer kontakter han? 🤨

Anonymkode: 84ea9...341

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...