AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Jeg nærmer meg 60, og har begynt å få endel grå hår. De siste 10 årene har jeg farget håret. Men nå har jeg litt lyst til å se hvordan håret mitt blir uten farge. Problemet er at jeg har halvlangt hår (litt nedenfor skuldrene). Og det er nå tydelig skille mellom min nye, naturlige hårfarge og det som tidligere er farget. Jeg farget håret sist for ca. 6 mnd siden. Planen nå var å la håret gradvis få naturlig farge, og deretter vurdere om jeg vil være grå eller om jeg vil farge. Men nå har jeg fått en jobb der jeg bør fremstå som ganske representativ. Og da holder det ikke med "to-farget" hår. Så jeg trenger tips til en glansvask (altså farge som vaskes gradvis ut). Takknemlig for tips! Anonymkode: 8db49...198
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Skrevet 16. april 2022 Maria nila "color refresh" bruker jeg, har begynt å få litt helt hvite hår og jeg har nesten sort hår. Men det dekker ganske bra med denne til tross for kontrasten Skylles ut etter 10 vask står det, og begynner å falme etter 4, men det er litt vanskelig å si siden jeg farger det i en såpass lik tone som min egen, jeg synes det kanskje tar litt lengre tid på meg. Lyko har denne og nordic feel, det er mange farger og det er enkelt å få det pent, så jeg ville sett litt på denne. Beklager om jeg misforstår hva du mener med glansvask 😊 Anonymkode: ab56c...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå