Gå til innhold

Bytte fra integrert kjøleskap til frittstående i

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har gjort det? Går det an å sette det inni skroget til der det integrerte kjøleskapet sto? Tar isåfall av døra. Dette er på enden av kjøkkeninnredninga, så det er ingen vegg eller annen hindring. 

Som jeg ser det, har jeg tre mulige alternativer: 

1. sette det frittstående kjøleskapet ved siden av/utenfor kjøkkeninnredningen, og sette inn hyller inni skapet og bruke til matskap.

2. Fjerne hele greia (skroget og integrerte kjøleskapet) og sette det frittstående kjøleskapet der det integrerte kjøleskapet sto

3. Sette det frittstående kjøleskapet inni skroget på det integrerte og ta vekk dørene på det. Dette fordi jeg har blitt fortalt at kjøkkenskapene er montert sammen med skroget på kjøleskapet. Men det må vel gå an å fjerne hele den greia, uten at det går utover kjøkkenskapene? Eller er jeg helt på bærtur nå? 

Noen med erfaring eller gode tips?

Anonymkode: 33d76...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alternativ 1 er det beste hvis du får tak innredning. 

Anonymkode: b104a...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da blir isåfall kjøleskapet stående på en måte litt «utenfor» innredningen men ja. Hadde vært veldig praktisk med en «pantry» og mer skapplass. Estetisk er det nok ikke det beste da.

Anonymkode: 33d76...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville gått for alternativ 1. 

Vi skal pusse opp kjøkkenet nå og da skal vi droppe integrert kjøleskap og kjøpe et side-by-side. Altfor liten plass i integrert 🙈 Vi skal ha komfyr og mikro i en søyle der vi har hatt integrert kjøleskap.

Anonymkode: c48a1...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...