Gå til innhold

Jeg føler meg som verdens verste dame; blir så kåt når jeg er brisen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det har resultert i mange sexpartnere og også en del upassende steder å ha sex.

Men synes den sexen jeg har når jeg er brisen er den beste så vanskelig å slutte. 
Føler meg som en løs tøs men der og da tar lysten overhånd.

Er singel da så sårer ingen, bortsett fra meg selv som får angst etterpå. 
Andre som har det på samme måte? 

Anonymkode: cd45e...684

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heheh nei, men det er kanskje derfor jeg har festet veldig lite i livet mitt. Er redd for nettopp å miste kontrollen og dømmekraften, slik at jeg skulle ha sex med folk jeg angret på etterpå.

Anonymkode: 16099...33d

• Liker 1
Gjest Fleiben
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og det har resultert i mange sexpartnere og også en del upassende steder å ha sex.

Men synes den sexen jeg har når jeg er brisen er den beste så vanskelig å slutte. 

Hei,

Jeg tenker at det kanskje ikke er så farlig? Veit om mange som føler det som deg, det ikke unormalt i det hele tatt 😊 Så lenge du synes det er godt der og da, og som du sier, du sårer jo ingen - så hvorfor ikke? 

Det at du får angst er jo selvfølgelig ikke bra, men går det an å snu de dårlige tankene over til at du fikk et bra knull? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har det egentlig stikk motsatt😂

Sex er det siste jeg tenker på når jeg drikker alkohol. Syntes sex og alkohol er en usedvanlig dårlig kombo. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fleiben skrev (1 minutt siden):

Hei,

Jeg tenker at det kanskje ikke er så farlig? Veit om mange som føler det som deg, det ikke unormalt i det hele tatt 😊 Så lenge du synes det er godt der og da, og som du sier, du sårer jo ingen - så hvorfor ikke? 

Det at du får angst er jo selvfølgelig ikke bra, men går det an å snu de dårlige tankene over til at du fikk et bra knull? 

Takk for svar! problemet er vel kanskje den ukritiske fremtoningen jeg har; begynner å bli redd for å få et dårlig rykte🥴 

Gjest Fleiben
Skrevet

Hmm, ja jeg forstår at du er redd for det, men i dagens samfunn vil jeg si at de følelsene du har/får når du er brisen er noe veldig mange også opplever, og de også velger å gjennomføre ting akkurat som deg 😊 Hvis jeg var deg, ville jeg tatt ting med knusende ro, ikke hatt dårlig samvittighet og faktisk kost meg slik du gjør 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for svar! problemet er vel kanskje den ukritiske fremtoningen jeg har; begynner å bli redd for å få et dårlig rykte🥴 

Dårlig rykte fordi du har hatt mange partnere? Det er jo på en måte sant, men plager det deg?

Skrevet

Kan jeg spandere en drink på deg ? 😜

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dårlig rykte fordi du har hatt mange partnere? Det er jo på en måte sant, men plager det deg?

Ja, ingen vil vel ha det ryktet så det plager meg litt; selv om det forsåvidt er sant ja🥴 

Sliter virkelig med dette for jeg vil jo ikke slutte å drikke heller, har det jo utrolig gøy når jeg drikker også; har jo ikke kun sex😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Litt brisen i rette omgivelser og jeg har det som deg. Er i et trygt og godt forhold så det blir som oftest godt mottatt at jeg er tøsete.....

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, men jeg synes det er koselig jeg. Drikker ikke så mye da, det går i perioder. Du kan jo gå litt mindre på fest eller gå på fest uten å drikke. Og bytte festgjenger litt, da er det litt enklere i forhold til rykter o.l. 

Anonymkode: 74298...e39

AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (24 minutter siden):

Litt brisen i rette omgivelser og jeg har det som deg. Er i et trygt og godt forhold så det blir som oftest godt mottatt at jeg er tøsete.....

Er du litt tøsete med andre eller bare med h*n du er sammen med? Jeg tenner på at hun jeg har vært sammen med lenge er litt tøsete og flørtete med andre, men hun er svært lite tøsete selv om jeg oppfordrer henne til det.

Anonymkode: 05c09...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du litt tøsete med andre eller bare med h*n du er sammen med? Jeg tenner på at hun jeg har vært sammen med lenge er litt tøsete og flørtete med andre, men hun er svært lite tøsete selv om jeg oppfordrer henne til det.

Anonymkode: 05c09...f56

Det hender jeg er min manns tøs fordi jeg har sex med andre menn, enten han er med eller ikke. Men flørtinga er i all hovedsak adressert mot mannen min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier du det Arne på 54....

Anonymkode: 6f659...d7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, ingen vil vel ha det ryktet så det plager meg litt; selv om det forsåvidt er sant ja🥴 

Sliter virkelig med dette for jeg vil jo ikke slutte å drikke heller, har det jo utrolig gøy når jeg drikker også; har jo ikke kun sex😅

Seriøst, er dette fortsatt en greie i 2022? Bor du i by eller på bygda?

Anonymkode: cc93f...257

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette fremskapte minner som skjedde i august for 3år siden, en bursdagfest blandt mange ukjente. Jeg ble sittende ved bordet med ei godt voksen dame, og hun forklarte akkurat dette at hun ble kåt når hun drakk vin. Hun var ikke på dating, selv om hun var singel.. for hun syntes det var så vanskelig å finne noen. Hun trodde mere på skjebnen, og at mannen i hennes liv skulle dukke opp helt naturlig. Jo mere vi pratet sammen, jo mere åpnet vi oss opp seksuelt.. Vi nikket og flirte av enkelte ting som vi kjente oss igjen i, og vi skålte og smattet på vinen.. så enige som to dråper vann.. Vi sto alene ute i mørkret og tok oss en røyk.. Hvis du kjenner på kåtheten nå, kan jeg alltids massere musa di hvis du har lyst, jeg gjør det for vennskaps skyld og for å hjelpe deg.

Hun sa ikke ja engang, hun stilte rompa si mot smekken min, åpnet sin egen bukseknapp og førte hånden min ned i trusa hennes. Alt dette skjedde på maks 10 sekunder.. jeg ble først bare paff, for jeg forventet med at hun skulle le av spørmålet mitt.. hun følte seg ikke som ei løs tøs, hun følte seg bare kåt som noe helt naturlig. Vi gikk opp og fortsatte å prate, drakk litt mere vin og hadde det utrolig koselig.. Vi takket hverandre for at vi har blitt bedre kjent, og for en trivelig aften sammen. Siden den gang har vi ikke treftes, men det er utrolig deilig å vite at hun finnes.. og at det finnes kvinner som ikke ser på seg selv som ei løs tøs, men bare nyter nuet der og da❤️ for vi er jo begge like og gjenstridig.

Så angsten TS.. blir vel størst når du ikke vet hva du har gjordt i fylla? Da er vi enige😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det du som tar initiativ til sexen eller andre?

Skrevet

Men hvorfor føler du deg som løs tøs? 
og hvorfor får du angst?

Hvorfor nyter du ikke sexen? Du er singel, nyt det?

• Liker 1
Skrevet

Hvis det å bli kåt, og ha sex når du er litt brisen gjør deg til verdens verste dame, så er du nok sånn generelt ganske super. Det finnes dessverre mange som gjør værre greier enn det, og i klinke edru tilstand.

Bare vær kåt og glad du 😊

AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (12 timer siden):

Du mener at når kvinner viser at de har sexlyst så er de «tøsete»? Hva feiler det dagens ungdom?!

Anonymkode: 1f96e...dc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...