Giu Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Hei. Jeg har født for 5 dager siden. jeg ble klippet og sydd. Det gikk helt fint de første dagene. Men så fe siste 2 dagene så er det så ekstremt vondt å stå at jeg ikke klarer det. Så vondt at jeg gråter av smerte. Men kjennes helt greit ut når jeg ligger eller bøyer ryggen helt frem mens jeg står. har ringt sykehuset å de sier det ikke er noe å gjøre. så skal det være vanelig at jeg har så vondt at jeg bare klarer å ligge helt stille uten å gjøre noe 🥺
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Spør på legevakten om du kan ta paracet og ibux. Få Herren i huset til å se om du ser betent ut i vevet. Evt se med speil. Anonymkode: dd3e2...026
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Har stingene gått opp? Det skjedde med meg og da ble jeg brått veldig vond…. Anonymkode: f9161...a73
Giu Skrevet 15. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Spør på legevakten om du kan ta paracet og ibux. Få Herren i huset til å se om du ser betent ut i vevet. Evt se med speil. Anonymkode: dd3e2...026 Ja jeg sjal tá 2 paracet og en ibux Haver 6 time
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Ta smertestillende og ligg mest mulig slik at du ikke legger press på stingene. Så tar du en tur til fastlegen eller jordmor på tirsdag og får de til å se på det. Anonymkode: ecc71...2c8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 Høres ut som det burde være verdt en sjekk! Jeg ventet for lenge med mine smerter etter fødsel, og viste seg at jeg hadde en helt sinnsyk UVI. Fordi det skulle jo svi og gjøre grusomt vondt liksom. Skulle sjekket tidligere, så jeg hadde sjekket dine smerter om det var meg! Anonymkode: 9f7a8...a82
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Giu skrev (1 time siden): Hei. Jeg har født for 5 dager siden. jeg ble klippet og sydd. Det gikk helt fint de første dagene. Men så fe siste 2 dagene så er det så ekstremt vondt å stå at jeg ikke klarer det. Så vondt at jeg gråter av smerte. Men kjennes helt greit ut når jeg ligger eller bøyer ryggen helt frem mens jeg står. har ringt sykehuset å de sier det ikke er noe å gjøre. så skal det være vanelig at jeg har så vondt at jeg bare klarer å ligge helt stille uten å gjøre noe 🥺 Høres ut som at stingene har røket. Krev en sjekk! Anonymkode: 32c4d...675
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 krev en sjekk. Jeg fikk også en sinnsyk UVI, som gikk over til en alvorlig nyrebekkenbetennelse, havnet nesten på sykehus igjen med det. Trodde det skulle gjøre så vondt... Anonymkode: 8aec9...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #9 Skrevet 15. april 2022 Du skal va en sjekk. Om du så må møte opp personlig å nekte å dra før noen tar deg seriøst. Anonymkode: 5bbff...bdc
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #10 Skrevet 15. april 2022 Er det ikke åpen policy på føden opp til to uker der du er? Var det hvor jeg fødte og jeg hadde visst en infeksjon på dag 5. Greit at ikke alt føles normalt etter klipping og sying, men det skal ikke være så vondt at du gråter i normale stillinger, som å stå oppreist. Ring føden og krev sjekk, du kan ikke vente til tirsdag!! Anonymkode: 038fb...447 1 2
Forundret.. Skrevet 15. april 2022 #11 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det ikke åpen policy på føden opp til to uker der du er? Var det hvor jeg fødte og jeg hadde visst en infeksjon på dag 5. Greit at ikke alt føles normalt etter klipping og sying, men det skal ikke være så vondt at du gråter i normale stillinger, som å stå oppreist. Ring føden og krev sjekk, du kan ikke vente til tirsdag!! Anonymkode: 038fb...447 Denne er jeg enig i. Ring føden!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 Hvordan går det med deg? Anonymkode: f9161...a73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå