AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Det er ei dame jeg er interessert i, og vi pleier å henge noe sammen. Dater ikke, men har en del kontakt. Hun ville her om dagen trene sammen med meg. Jeg viste henne diverse øvelser og ting gikk bra. Men så skulle jeg instruere henne på knebøy. Sto bak henne og viste henne hvordan hun bør plassere deler av kroppen. Plutselg beveget hun seg litt for tett inntil meg og da ble jeg halverigert, så hun kjente at noe stakk henne litt i rumpa. Hun smilte litt sjenert, og jeg trakk meg raskt unna. Vi avsluttet som normalt, men er redd for at jeg nå er ansett for å være en creep, og mistet min sjanse hos henne. Anonymkode: 8f2a6...583
Million Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Hvis hun har noe som helst erfaring og kunnskap om menn, så vet hun at bevegelser og berøring kan gi ufrivillige mer eller mindre reisninger hos menn. Jeg tror ikke hun mener du gjorde det av ond vilje. Det skjønte hun nok. Spesielt siden du flyttet deg da det skjedde og ikke prøvde på noe mer eller å gni deg ekstra inntil henne. 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Jeg hadde tatt det som en komplement. Med mindre du er en sånn innpåsliten type man aldri får fred fra da, men det får jeg ikke inntrykk av her? Anonymkode: aa5fb...3b0
@Tone Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ei dame jeg er interessert i, og vi pleier å henge noe sammen. Dater ikke, men har en del kontakt. Hun ville her om dagen trene sammen med meg. Jeg viste henne diverse øvelser og ting gikk bra. Men så skulle jeg instruere henne på knebøy. Sto bak henne og viste henne hvordan hun bør plassere deler av kroppen. Plutselg beveget hun seg litt for tett inntil meg og da ble jeg halverigert, så hun kjente at noe stakk henne litt i rumpa. Hun smilte litt sjenert, og jeg trakk meg raskt unna. Vi avsluttet som normalt, men er redd for at jeg nå er ansett for å være en creep, og mistet min sjanse hos henne. Anonymkode: 8f2a6...583 Så lenge du ikke holdt den der men trakk deg unna går det bra😉 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Jeg synes i utgangspunktet det er kleint opplegg at du liksom må vise henne knebøy som om hun ikke vet hva der er! 🤦♀️ Veldig troverdig?! Hadde det ikke vært med vilje så hadde det ikke vært noen big deal. Alle har vel dansa sånn på byen men forskjellen er at da er man med på det og det blir ikke kamuflert som noe annet. Anonymkode: 2d5aa...8dc 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 Å få ereksjon er ikke nødvendigvis det som gjør en til ekling, det er hva man gjør med den det kommer an på. Du håndterte det helt fint. Anonymkode: a1236...812 4
anonymbruker2312 Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Du håndterte situasjonen veldig bra ved å trekke deg unna og vise ydmykhet, og på den måten ga du et positivt inntrykk av deg selv. Hadde du stått der og gjort noe ut av det, det er da du burde ha vært bekymret. Så jeg tror ikke du bør bekymre deg i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Hun bemerket at noe stakk henne i rumpa? Da var hun i så fall med på det, og ingen skade skjedd. Anonymkode: fde2d...b4f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ei dame jeg er interessert i, og vi pleier å henge noe sammen. Dater ikke, men har en del kontakt. Hun ville her om dagen trene sammen med meg. Jeg viste henne diverse øvelser og ting gikk bra. Men så skulle jeg instruere henne på knebøy. Sto bak henne og viste henne hvordan hun bør plassere deler av kroppen. Plutselg beveget hun seg litt for tett inntil meg og da ble jeg halverigert, så hun kjente at noe stakk henne litt i rumpa. Hun smilte litt sjenert, og jeg trakk meg raskt unna. Vi avsluttet som normalt, men er redd for at jeg nå er ansett for å være en creep, og mistet min sjanse hos henne. Anonymkode: 8f2a6...583 Hvordan kunne du se at hun «smilte litt sjenert» når hun nødvendigvis sto med ryggen til? Svaret: Fordi dette skjedde i din fantasi og der kunne du se henne fra alle vinkler, slik man kan i fantasien. Anonymkode: 67e96...e72 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kunne du se at hun «smilte litt sjenert» når hun nødvendigvis sto med ryggen til? Svaret: Fordi dette skjedde i din fantasi og der kunne du se henne fra alle vinkler, slik man kan i fantasien. Anonymkode: 67e96...e72 Hva er vitsen med å ødelegge en god historie? Hun kunne vel snu seg, eller det var et speil der? Anonymkode: 4cc73...864 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå