AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Jeg vil gå fra min mann med tung hjerte. Det har aldri blitt bedre og jeg har tlmt alt av mine ressurser for å prøve i alle år. Jeg er kjempe glad i han, men jeg har gidd opp å prøve mer nå, det har vært mye skuffelse og tårer. Jeg har sagt at vi er venner og at jeg går gradvis ifra han. Flytter ut fra han litt og litt. Jeg ønsker at bruddet skal være fint og lett å komme seg etterpå. Hva er tips for å få ett velykket brudd med minst mulig smerte? Skal vi treffe hverandre litt og litt? Feks 2 ganger i uken, så går vi over til 1 gang i uken også til slutt helt uten hverandre. At vi er mindre og mindre sammen. Slik at det blir en myk overgang til singellivet for begge. Han er enig med det, men jeg vet at han ønsker at vi skal bli sammen igjen. Men han vet vi er venner nå. Vi kan flørte med andre hvis vi vil. Jeg har bestemt meg at jeg er på vei ut og skal ut. Jeg tror ikke ett akutt brudd vil være bra fot oss. Det blir for hardt og for stor forandring. Derfor tenker jeg det er bra å gå gradvis ifra hverandre. Er det noen som har gjort det før? Vil det gjøre bruddet lettere? Anonymkode: 1c1aa...355
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Hørtes ut som seigpining for begge... Anonymkode: 630cc...e5c 1
tussi84 Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Å treffes etter det blir slutt er bare seigpining og vondt for dere begge. I akuttfasen bør dere ikke treffes i det hele tatt med mindre det er strengt nødvendig. 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Så lenge dere begge har vært klar over det, og begge har fått sin "sorgperiode", så bør dere kunne kutte helt, og si farvel. Litt smerte skal vi tåle her i livet. Anonymkode: b0ad5...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Bare riv av plasteret Anonymkode: 78a2b...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil gå fra min mann med tung hjerte. Det har aldri blitt bedre og jeg har tlmt alt av mine ressurser for å prøve i alle år. Jeg er kjempe glad i han, men jeg har gidd opp å prøve mer nå, det har vært mye skuffelse og tårer. Jeg har sagt at vi er venner og at jeg går gradvis ifra han. Flytter ut fra han litt og litt. Jeg ønsker at bruddet skal være fint og lett å komme seg etterpå. Hva er tips for å få ett velykket brudd med minst mulig smerte? Skal vi treffe hverandre litt og litt? Feks 2 ganger i uken, så går vi over til 1 gang i uken også til slutt helt uten hverandre. At vi er mindre og mindre sammen. Slik at det blir en myk overgang til singellivet for begge. Han er enig med det, men jeg vet at han ønsker at vi skal bli sammen igjen. Men han vet vi er venner nå. Vi kan flørte med andre hvis vi vil. Jeg har bestemt meg at jeg er på vei ut og skal ut. Jeg tror ikke ett akutt brudd vil være bra fot oss. Det blir for hardt og for stor forandring. Derfor tenker jeg det er bra å gå gradvis ifra hverandre. Er det noen som har gjort det før? Vil det gjøre bruddet lettere? Anonymkode: 1c1aa...355 Vi måtte gå fra hverandre selv om vi elsket hverandre (sykdom og ulikheter) og vi snakket sammen daglig og møttes flere ganger de første månedene. (Etter en tre ukers periode hvor vi ikke møttes bare pratet) Folk for si hva de vil, men for oss var det godt å gjøre det slik gradvis. Det var vanskelig å trappe ned noen måneder senere, og det var beintøft da han fikk ei venninne som senere ble kjæresten hans. Men jeg er glad for den siste sommeren vi fikk sammen som venner. Velg det som passer for dere, det er deres liv og deres kjærlighet. Anonymkode: 358d5...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå