Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så spennende å høre historier om hvordan kjærestepar / samboere / ektefeller møttes for første gang. Og ikke minst veldig koselig også 🥰

Så, hvordan møttes dere? Og hvor? ☺️ 

Visste dere at vedkommende var "the one" allerede på første møtet? 

Anonymkode: bcba3...497

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Møtte samboeren på Tinder for 3 år siden. Vi matchet, chattet ei uke, møttes og var sammen hver helg etter det. Flyttet sammen i fjor sommer og venter nå barn 🥰🥰

Anonymkode: 929e7...6f4

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

møtte han på flyplassen i London, satt natten over på gulvet også kjedet jeg meg at jeg valgte å prate til en som sover mens han sitter, han hadde tross alt sittet slikt foran meg i 8 timer. fant ut at han har noe for norske pupper, det er noe spesielt ved de sa han, tok det som en vits. to dager senere mens jeg var i Norge fikk jeg venneforespørsmål av han på facebook. godtok og vi møttes så det så :)

Anonymkode: f02c6...adb

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder for 3 år siden. Chattet en uke og så møttes vi. Full klaff og har vært sammen siden 🥰 

For meg var det kjærlighet ved første blikk. Sa rett og slett pang! 

For han økte det gradvis, men han var like på som meg fra starten av ❤️

Anonymkode: e665f...1a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så, hvordan møttes dere? Og hvor? ☺️ 

Visste dere at vedkommende var "the one" allerede på første møtet? 

Anonymkode: bcba3...497

Var 9 eller 10 da vi møttes og ble kjent på barneskolen. Nå er vi 40+ og vært samboere i snart 20 år.

Visste ikke at det var «the one» da vi møttes 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På byen faktisk! Var på vei ut døren etter konsert. Relativt edru og trøtt. På vei ut støtet jeg på en gammel kompis og en fyr han hadde med seg jeg aldri hadde truffet før. Han presenterte oss. Så overtalte de meg inn på en siste øl. Jeg og han nye kompisene ble sittende alene å prate. Vet ikke helt om det var full klaff første møte. Han var nok en smule for brisen til,at jeg klarte å se det (men for ham var det kjærlighet ved første blikk😅❤️). Etter dette la han meg til på Facebook og vi chattet ofte. Full kjemi. Felles humor, interesser, holdninger og verdier. Han var litt , men ikke for på. Klarte å holde meg varm og nysgjerrig. Så det ble en første date hos ham til slutt. Alt stemte, følte meg hjemme hos ham. Vi datet videre noen Iker før vabler et par. I dag har vi vært samboere i 8 år og har to barn. Fortsatt er kjærligheten sterk og jeg kan fortsatt kjenne forelskelsesfølelse for ham, og han i meg❤️

Anonymkode: 5f5e4...d76

AnonymBruker
Skrevet

Beklager at det gikk litt fort her. Ble mange stygge skrivefeil. Prøver igjen;) :

«På byen faktisk! Var på vei ut døren etter konsert. Relativt edru og trøtt. På vei ut støtet jeg på en gammel kompis og en fyr han hadde med seg jeg aldri hadde truffet før. Han presenterte oss. Så overtalte de meg inn på en siste øl. Jeg og han nye kompisen ble sittende alene å prate. Vet ikke helt om det akkurat var full klaff første møte. Han var nok en smule for brisen til at jeg klarte å se det (men for ham var det kjærlighet ved første blikk😅❤️).

Etter dette la han meg til på Facebook og vi chattet ofte. Full kjemi. Felles humor, interesser, holdninger og verdier. Han var litt , men ikke for på. Klarte å holde meg varm og nysgjerrig. Så det ble en første date hos ham til slutt. Alt stemte, følte meg hjemme hos ham. Vi datet videre noen uker før vi ble et par. I dag har vi vært samboere i 8 år og har to barn. Fortsatt er kjærligheten sterk og jeg kan fortsatt kjenne forelskelsesfølelse for ham, og han i meg❤️«

Anonymkode: 5f5e4...d76

AnonymBruker
Skrevet

På Instagram.... Veninna mi hadde pult han før 😅 men jeg bare spurte om noe han hadde lagt ut på Instagram så begynte vi og prate om alt og ingen ting.... Jeg prøvde meg ikke eller noe, praten bare gikk til han spurte om vi skulle møtes for vi var så like og sliter med angst og depresjon begge to.. Måtte spørre veninna om det var greit først iogmed at de hadde pult før og hun hadde likt hab i mange år når de gikk på ungdomskolen.. Vi er sammen på 3. Året nå ❤️

Anonymkode: bbf5e...68f

Skrevet

På nattklubb. Jeg var på jentetur i byen han bodde. Han var på vei til å gå da jeg tok tak i ham. Han ble værende. 

Han hevder kjærlighet omtrent fra første blikk, men jeg er ikke så romantisk som det. Jeg tenker at det var annet sted enn hjertet som talte i starten. 😆

Uansett var det iallefall interesse fra starten av, og det ble ikke skjult. Han forlot meg kl 10 på morgenen, og kl 12 ringte han og lurte på om vi kunne treffes for en kaffe. Da hadde jeg forlatt byen hans. To uker senere inviterte han seg selv til meg. Så var det en del frem og tilbake, men 8 måneder senere måtte vi begge innse at det var oss to, og han flyttet til meg. 

Skrevet

Møteplassen. Vi møttes etter noen uker med prating og første daten var grei. Ble flere dater og vi falt mer og mer for hverandre. Etter 2 mnd var det oss! 

Nå har vi vært sammen 13 mnd, kjent hverandre 15. Kjøpt leilighet sammen og venter første barnet. Overhodet ikke planlagt for det så tidlig men jeg vet at det kommer til å gå fint. Vi er verdens beste team og han er verdens fineste mann. Vi skal dele resten av livet sammen 💖

AnonymBruker
Skrevet

Tinder

Anonymkode: b54ed...40b

Skrevet

Vi møttes på vgs for 7 år siden, og ble sammen et år senere❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

På jobben. Hadde visst om hverandre en god stund før vi plutselig la merke til hverandre.

Anonymkode: cedd4...cb4

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk på samme videregående. Ganske liten skole, så vi var på mange av de samme festene osv. Men da han hadde kjæreste, så ofret jeg ham aldri en tanke. 

2 mnd etter videregående så møttes vi brått i Trondheim, hvor vi begge var nyinnflytta studenter. Viste seg at vi skulle ha mange av de samme faga, og at vi bodde på samme studentby. Så det ble svært mange tilfeldige møter den første uka. 

Vi begynte å sitte sammen i forelesningssalen. Og brått var det bare oss. 

Det er nå tjue år siden. ❤️

At det skulle bli oss to hadde hverken jeg eller noen andre kunne gjettet på videregående 😂

Anonymkode: f6d98...bb7

Skrevet

Datingapp! Skulle ha vår første date i en bar over et par øl, endte med at vi satt og skravlet i 6 timer. Møttes en uke senere i samme bar, da skravlet vi i 8 timer. Etter det var jeg ikke i tvil, han var min 🥰 Heldig var jeg óg, han hadde skaffet seg datingapp for første gang bare en måned tidligere, han hadde egentlig tenkt å date rundt og ha det gøy, men jeg snappet han opp med én gang, gitt 😁 

AnonymBruker
Skrevet

På en fest hos en felles venninne. Han hadde visst hvem jeg var i mange år 

Anonymkode: b2ece...ddf

Skrevet

Møtte samboeren min første gang som 15åring på vgs. Han var 16 og jeg var så syykt forelsket i han i rundt ett år. Vi hang sammen med ujevne mellomrom alle tre årene på vgs men aldri mer enn vennskap. 

Det året vi var 28 møttes vi tilfeldig på byn. Jeg var egentlig påvei hjem fordi «byn var dødt» mens han stod i kø påvei inn ett annet sted. Jeg bråstoppet, hilste og kommenterte på hva i huleste han hadde gjort med skjegget sitt. (Hatt kort skjegg hele voksne liv men hadde skrelt seg nylig) endte med at vi gikk til ett annet utested, han ble med hjem og siden har det vært oss ☺️ 

Vært sammen i tre år i disse dager (aner ikke dato😅) og venter liten i september. 

AnonymBruker
Skrevet

Sukker. Chattet i fem mnd. Min bestevenn og full klaff, verdens fineste mann. 

Anonymkode: 753d4...451

AnonymBruker
Skrevet

Fetlife. 

Anonymkode: f72da...ccd

AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Vært sammen i 4 år🥰

Anonymkode: fdc9b...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...