AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Del Skrevet 15. april 2022 Ja, har du? Husker en gang på Elixia, da det var solsenger i fellesdelen. Så en gang 1 gutt og 1 jente komme ut av samme dør 😅 Anonymkode: 024f2...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #2 Del Skrevet 15. april 2022 hadde sex med ei en gang Anonymkode: 1e2c5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. april 2022 #3 Del Skrevet 15. april 2022 Nei - fullfører programmet og går hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MullahDadullah Skrevet 15. april 2022 #4 Del Skrevet 15. april 2022 Om noen ønsker å flørte diskrè så kan de gjerne gjøre det, men treningssenteret er fellesareal hvor man er for å trene sammen med andre betalende medlemmer. Er rimelig lavmåls å forstyrre andre som ønsker å fokusere på treningen med hooking og overdreven kroppsnær flørting. Det er ikke et dansegulv eller utested. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 Har hatt sex med en annen mann på treningssenter, men det var på slutten av 90 tallet, den gang man, i alle fall jeg var relativt fri for hemninger. Fikk en heidundranes blowjob av en fremmed. Husker jeg fikk sjokk når jeg så hvor mye sæd jeg hadde sprutet utover joggedressen etter den økta. Anonymkode: ecf07...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Del Skrevet 17. april 2022 Som PT har jeg hooket opp med flere kvinnelige kunder Nesten skremmende hvor lett det er med kvinner. Ikke mye som skal til for å vippe dere av pinnen. Anonymkode: 7c4ae...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå